sobota, 6 listopada 2010

PROSZĘ PAŃSTWA OTO MIŚ :)

Dziś bardzo krótko bo jakoś ostatnio brak mi weny twórczej. Pogoda przygnębiająca, a ja ciągle senna i zmęczona...
Secik ze spaceru z moim ukochanym.
Pierwsze skrzypce grają tutaj buty. Dwa lata przeleżały w kartonie aż dotąd, bo w tym sezonie są moimi faworytami. Ten nordycki trend pochłoną mnie od stóp do głów, szukam wszystkiego co z tym związane.
Misiowej czapki szukałam od sierpnia, kiedy to ujrzałam i czapki powaliły mnie na nogi tak samo jak ich cena. Postanowiłam więc poszukać tańszego odpowiednika hehe
Foto:Mój D.
czapka-H&M
sweter-H&M
kurtka-bazar
spodnie-sh
skarpety-reserved
buty-allegro
torba- etorebka.pl
biżuteria-H&M

72 komentarze:

  1. te buty są ciekawe, ale patrząc na zajebiozę związaną z tymi nordyckimi deseniami obecnie, lepiej wyszłabyś na chodzeniu w nich te dwa lata temu, brakowało odwagi, kiedy wszyscy nosili buty z ćwiekami?

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter i torebka kapitalne! jak zwykle ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sweter kapitalnie prezentuje się na zdjęciach (na żywo jakoś mnie nie ujął, może dlatego, że jesteśmy "pogniewani na siebie z H&M). Słodko wyglądasz w tej czapce.

    OdpowiedzUsuń
  4. misiowa czapa i wielki sweter są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miś jest bardzo grzeczny dziś!:))A mnie się podoba!Chociaż swetry z hama są raczej złej jakości(z tanich,byle jakich włóczek)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Shalafi: Raczej brakowało ciuchów do nich niż odwagi,nie należę do osób które przejmują się zdaniem innych i to czy podobały się komuś czy nie, nie miało dla mnie żadnego znaczenia...Zawsze były perełkami w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sivka: Ojj zgadzam się z Tobą w 100% ale kiedy lumpy zawodzą zostaje ,,ham'' hehe Długo przymierzałam się do niego bo na pewno nie jest wart swojej ceny ale ,,z braku laku dobry kit''

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo, od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka czapeczka, ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe - fajna czapa:) Myślę, że można sporo różnych rzeczy wymyślić i ponaszywać samemu! Pomyśl o jakimś DIY jak umiesz coś dziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te czapki są słodkie, muszę poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są super! Sweter i czapka też :)
    Mnie zapewne posądzono by o infantylizm gdybym wyszła w takiej czapie a szkoda bo jest świetna :)
    Całość fajnie zestawiona, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastic look! I love the boots;)

    I recently discovered your blog! It's a great read! love your pictures and you outfits! Your style is great! Im a fan:)

    I just became a follower!
    Hope you visit me and follow me back!

    Lots of love,
    FASHIONFABRICE

    Have a great day:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham te czapki:)ŚLICZNIE:)***

    OdpowiedzUsuń
  15. całość jest rewelacyjna! czapka jest słodka!! tylko kurteczkę bym wymieniła.

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo tak, buty są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny zestaw, wszystko swietnie dopasowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny zestaw i strasznie mi sie podoba ten swetr :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czapka jest przeurocza i rewelacyjna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczo wyglądasz w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobny sweter z h&m'u ;) Co do czapki miałam mieszane uczucia jak je zobaczyłam u mariony ale Ty mnie do niej przekonałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty sa przeeeeeeeeeeedobre :) i czapa tez :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko świetnie dobrane, idealnie pasujące do siebie! Czapa, buty i swetrzysko- żądzą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. this is so cute!!! :D the beanie is so adorable
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Czapa jest fantastyczna! Sweter sama chciałam kupić, ale strasznie mnie kuł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju! kocham tą czapkę :)

    pozdr<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Napisałaś, że zazdrościsz mi mojego niebieskiego komina, a to tylko zszyty szal, z sh za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się podoba, czpka i buty-rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za infantylnymi dodatkami,więc czapa mi się nie podoba,no chyba ,że na dziecku ,bez urazy ;) za to sweter i torba,baaardzo,no i piekne jek zawsze zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny sweter, torba a butów zazdroszczę hihi piękne zdjęcia zresztą jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję dziewczyny i chłopaki ;)

    Facet w szafie: Oj tak, kiedy ja nie mam czasu:( Jak na razie przyszyłam sobie łaty na łokcie hehehe

    Koliberka :Mnie pewnie posądzają o to samo ale co tam..hehe

    Addicted to fashion:Brak innej która by nadawała się do tego zestawu

    kingaaaa,lineczka,Rysia ,miikax3 ,clothesmoos :*********

    Tuliipanna: nie no co ty :*

    OdpowiedzUsuń
  32. powiedz, na jakim dziale w h und emie ją nabyłaś?
    no i powiedzmy- jak dawno,
    bo jeśli dawno temu, to już chyba po ptakach...

    OdpowiedzUsuń
  33. Miś, jak miś, ale buty!!! Kocham Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  34. I ADORE YOUR CUTE HAT!

    One Love,
    Jowy
    www.iseejanemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz! Masz mega piękną czapę i buty, a Twój D robi świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow this post...I love your blog...my name's martina and I come from Italy...I would like you visit my blog and if you want...follow me!I wait you and your tips...kiss kiss ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten miś ma piękne buty :) I zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo mi się podoba twoja czapka i sweter no i oczywiscie cały blog;)
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  39. masz przepiękne zdjęcia! czapka, jak i cały zestaw jest rewelacyjna! czy przypadkiem te zdjęcia nie są robione na Cytadelii w P-z? albo zbieg okoliczności ;)
    pozdrawiam
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  40. buty są re-we-la-cyj-ne! strasznie podoba mi się obecny trend noszenia grubych podkolanówek lub nawet zakolanówek do kozaków, a już w połączeniu z takimi nordyckimi cudeńkami, to już w ogóle jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Great Outfit, I love your boots <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  42. ale słodziak z tej czapki :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszysycy Ci już napisali, ale i ja się podpisuje, że wszytko mas zbarfzo fajne, i czapeczke, i długaśny sweter, i kozaczki. Dżinsy fajnie pzełamują stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle zachwycasz swoimi zestawami:) No i fotki są cudowne. Cudnnaaaa jest też czapka miś z hm. W jakiej one są wogóle cenie?

    OdpowiedzUsuń
  45. szpiegowsky: na damskim dziale,z DIVIDEDa,kupiłam ją jakieś dwa może trzy tyg. temu. U mnie niedawno jeszcze wisiała jedna sztuka, także gdzieś pewnie jeszcze są...

    StefViol,Kathy,girlwithawhitedog,Sara,DaisyLine,Paulina,migotka: Dziękuję :*

    Anonimowy : Dokładnie 24,90

    OdpowiedzUsuń
  46. No, ta czapka to ekstra.
    Dobrze, że nie wyrzuciałaś tych butów teraz to hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie urzekła czapka i sweter :) Fajna stylizacja, ciepła i milusia. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super czapka !!., z kąd ja masz ??. ;DD
    Podoba mi się twój blog;]]
    wpadnij do mmie i zostaw po sobie jakiś ślad,
    jak chcesz dodaj do obserwatorów ;DD
    Love, xoxo Poppy
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wyglądasz... czapa cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. super czapka i bardzo do ciebie pasuje! a buty bardzo oryginalne, calosc na duzy plus.

    OdpowiedzUsuń
  51. nie widzialam tej czapki w H&M-musze lepiej poszukac a buty po prostu genialne , szkoda ze z allegro bo mam male szanse, jestem totalnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna czapka! Też taką przymierzałam. I taką z opadającymi uszami królika w river island - urocze, ale cena... powalająca! Podoba mi się secik :)

    OdpowiedzUsuń
  53. super!
    czapeczka rewelacyjna:)
    http://czaary-maary.blogspot.com/
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  54. chyba przegapilas tego seta ;)
    slicznie Ci w tej czapie i sweter tez fajny! buty jak dla mnie strzal w 10.

    OdpowiedzUsuń
  55. great sweater! that hat is soooo cute!

    OdpowiedzUsuń
  56. ten sweter jest świetny !!!
    kocham go !
    lubię twoj blog ! będę wbijać częściej !!!

    obserwuj mnie i napisz komentarz jeśli chcesz ;**
    http://www.formspring.me/martienna - zapraszam też na formspring ; )

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowny zestaw! wszystko mi się bardzo podoba. jesteś bardzo śliczna. dodaję:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  58. Great blog, I like it so much, and this look has a great style!If you Are obsessed with glamour we could be followers each other, what do you think? tell me something!
    obsessedwithglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Pretty! <3 love it! you're beautiful!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  60. wyglądasz pięknie! sweter i torebka to moje faworyty w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastyczny look! Po prostu wszystko tak idealnie ze soba gra ze nie wiem czy zachwycac sie bardziej!!! Przesusper ;D
    No a te buty to czyty obled w ogole jest! Drogie byly?

    OdpowiedzUsuń
  62. erillsstyle - buty za 12zł :) wygrałam w aukcji heheh

    OdpowiedzUsuń
  63. wyszukałam, i mam pandę.
    chociaż to trwało!

    czapke jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne są te zdjęcia ; ) A ta czapka jest cudna wręcz .. Mam takie pytanie, ile za nią dałaś ? Bo na allegro jej cena jest kosmiczna ok 70 zł.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...