środa, 22 września 2010

LUMPEXOWE LOVE

Kwiaty pozostaną w mojej szafie na dłużej, a na pewno nie zabraknie ich tej zimy...
Przedstawiam wam moje nowe lumpexowe nabytki...tj. :
-babcina tuniczka w kwiatki
-czarny płaszczyk
Każde ostatnie wyjście ,,na lumpy'' źle kończy się dla mojego portfela-ostatnimi czasy wszystko mi się przydaje...
Tuniczka- SH
Płaszczyk-SH
Spodnie-SH
Torba-Pierre
Buty-allegro.pl
Biżuteria-H&M

foto: mój D. <3

50 komentarzy:

  1. Ukradnę Ci ten płaszcz ! Prawdziwa perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale wyglądasz, cudna tunika!

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy ,najbardziej spodobał mi się płaszczyk-rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz u Ciebie jestem bardzo ogolnie powiem że świetnie wygladasz, masz bardzo ładne zdjecia i styl też mi bardzo odpowiada, wrzucam sobie Ciebie w linki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce taka koszule ,oddawaj :P cudownie wygladasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz ślicznie, masz bardzo promienną urodę :D takie słoneczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tuniczka wcale nie babcina!!
    Buciki mają fajny przód.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pieknie. świetny look! zakochałam się w butach..

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę pięknie wyglądasz!
    naprawdę nie wiem skąd Ty bierzesz takie ładne łowy. ;D
    no i masz świetnego fotografa bo zdjęcia są niesamowite.

    xoxo, Cherious.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką farbą farbujesz włosy? Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś świetną "szperaczką" a cóż portfel cierpi, ale Ty zyskujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I saw your blog and I wanted to invite you to follow my blog.
    Check out my blog @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com
    I hope you like it!

    With love, Samm

    OdpowiedzUsuń
  14. no jestem jestem;d brak fotografa:P musimy się umówić koniecznie:) widzę ,że Twój blog się rozwija:) brawo!! super zdobycze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki dziewczyny :***

    Pisula: Dziękuję i zapraszam częściej :)

    Anonimowy: rozjaśniacz + toner,teraz był blond z odcieniem miedzianym czy cuś,a to co mam teraz to pozostałości po tym bo niestety szybko się wypłukał ;(

    Stefviol: :) ;*

    Emilyyy: No trzeba trzeba gadamy tak już od 3 miesięcy heheh:***

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta koszulo-tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tunika jest świetna! Ja coś ostatnio nie mam szczęścia do sh, jedynie tydzień temu znalazłam ponczo a tak to lipa

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kurtka;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem czy ktoś Ci to już mówił ale bardzo przypominasz mi Maję Sobolewską

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę figury! cudnie wychodzisz na zdjęciach no i fajne ciuchy, też czasem wydaję za dużo na lumpki : )
    zapraszam do siebie na katarzynagalkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje Ci bardzo za przemily komentarz! Swietny blog, jestes sliczna dziewczyna! Na pewno bede zagladac.

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga szafiarko, nie wiem czy wiesz, ale umieszczając reklamy na swoim blogu szafiarskim, możesz zarobić sobie na nowe butki, bluzke czy coś innego. Oferuje to polska siec afilacyjna NetSales. Więcej informacji u mnie na blogu, bądź już od razu możesz przejść do formularza rejestracyjnego klikając w poniższy link. Ja również korzystam z tego programu i muszę Ci przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

    Rejestracja - KLIK TUTAJ

    Przy okazji dodaję Cię do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna tunika!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie ja zwykle. Od jakiegoś czasu tak nieśmiało podglądam Twoje stylizajce i musze przyznać, że nie było jeszcze jakieś która by mnie nie zachwyciła. Perfekcyjne zestawienia. A na zdjęciach wychodzisz na strasznie wysoką, ma to odzwierciedlenie w rzeczywistości?? < to tak z nieodpartej ciekawości>

    OdpowiedzUsuń
  25. tunika jest bardzo ladna. ale calosc jest dla mnie za nudna. brakuje jakichs akcesoriow, przydaloby sie cos takiego ŁAŁ.

    werka/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  26. slicznie ci w tych kwiatkach, no i plaszczyk rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki dziewczyny :** baardzo mi miło hehe
    AnnaLynne :172+ 10cm obcasy robią swoje ;/
    eliwer: być może :)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tunika jest swietna :D
    i moim zdaniem zadna z niej babcina tunika
    uwielbiam kwiatowe wzory !

    OdpowiedzUsuń
  29. mi też by się takie fajne rzeczy przydały w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się Twoja kwiecista koszula<3 cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja dodaję do obserwowanych :) Swietne łupy trafiają w Twoje ręce ! Zazdroszcze :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie ty wyrwałaś takie spodnie kochana????

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow!!!!! Ale się cieszę,że znalazłam kogoś z Włocławka(w sumie to Ktoś znalazł mnie) :) No Kochana, wyglądasz świetnie!Nie dość ,że stylizacja cudowna to i jeszcze modelka piękna :) Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdyby u mnie były takie ''lumpy'' też by to źle się kończyło dla mojego porwela. Świetna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  35. tunika mi sie bardzo podoba, kolczyki tez. :) dodałabym tylko troche wiecej dodatkow, jakis dlugi wisior albo cos w tym stylu. :) pozatym swietnie, na pewno bede tu wiecej zaglądała :) :*

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszczę takich "lumpowych" łowów. płaszczyk boski, o tunice nawet nie wspomnę. super.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://whatthefaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz !
    te płaszczyk jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tunika i płaszczyk sa świetne:)
    bardzo fajny blog, obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  39. słodka tunika a po za tym jesteś śliczna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...