czwartek, 2 grudnia 2010

SKATE IS GREAT

Czyli lans,blans i cukierki ...;)
A tak na poważnie to luźno i wygodnie.
Moje baggy w wersji letniej można było oglądać na szafiarkach a teraz czas na wersję zimową.
Nawiązując do aury panującej za oknem to jestem załamana...  
Fotograf [♥]  się buntuje, nie chce robić zdjęć, nie wiem jak to będzie... hehe 
Koniecznie musimy znaleźć jakąś alternatywę dla naszych plenerowych wyjść :)
 + SALE !!!
FOTO: Mój D.
 czapka-sh
szalik-sh
body-Mohito
golf-sh
kurtka-H&M
torba-Marks&Spencer(sh)
baggy-reserved

ZAPRASZAM WAS NA:


i na



www.podo.pl




64 komentarze:

  1. Świetna kurtka powoduje, że całość nie wygląda zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie!! :)
    swietna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boska kurtka! wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest świetna i nadaje charakteru stylizacji :)

    Martwi mnie natomiast Twoja krótka bluzka-rozchorujesz się ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty :)

    creme-powder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowa kurtka! być może w innym wydaniu wyglądałaby nieco tandetnie, ale tutaj jest idealnie! buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny :*

    Donna:Miałam body pod golfikiem :)

    6roove: Miałam takie wrażenie jak wyciągnęłam ją z szafy i zastanawiałam się po co ja ją w ogóle kupiłam... Postanowiłam zrobić z nią coś zupełnie innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Dół jest perfekcyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalesonowe spodnie mi się podobają!Kurtka chyba też...:D

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się podobają bardzo spodnie:)wyglądasz super-jak zawsze!!!mój fotograf też stawia opory;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka torebka szalik i czapka są cuuudne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka, rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, fantastycznie, fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. super torebka ;) i zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle - czyli świetnie, bardzo ten zestaw do ciebie pasuje i wygląda na cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie tych spodni z panterkowym futrzakiem dało oszałamiający efekt! Brawa za dodatki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kurtka i super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wygodny zestaw :) Świetny na zakupy :)

    Mój fotograf też się buntuje, nie pomaga nawet opatulenie go w najcieplejsze lumpki :( ciężko będzie ze zdjęciami tej zimy....
    U Twojego widzę świetną kreatywność kadrową, o czym ja mogę już tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A który fotograf się w takie zimnisko nie buntuje ? :)


    Świetne połączenie kurteczki ze spodniami :) Torebka też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kurta!
    mam pytanie czy to z tego sezonu? bo nie widziałam w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Perhaps . Perhaps ? Perhaps !: Nie nie, kupiłam ją rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość świetna!! Ale spodnie i buty genialne:))):*

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny zestaw, genialna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny zestaw. uwielbiam Twoje buty i kutrke!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szanowny Panie Fotografie prosze wytrzymac, ta zima w koncu musi minąć!
    Ty wygladasz swietnie, buty i dziny sa dla mnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz reelacyjnie! baggy w Twoim wydaniu są mega kobiece, a panterkowa kurtka boska!

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja dokładnie tą samą kurtkę niedawno na Allegro sprzedałam....o ja głupia :(

    OdpowiedzUsuń
  28. bombowo wygladasz moja droga! kurtka jest super!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupuję Cie w całości. Wszystko mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. prześwietna kurteczka. miód !; )

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fantastycznie wyglądasz! wszystko mi się bardzo podoba, a już najbardziej buty i kurtka (!) podobne spodnie też mam i sobie je chwale za wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. great outfit! love the boots:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. buty są genialne!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny zestawik, mnie buciki totalnie porwały! Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. love the leopard coat

    http://vernisaongle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. that leopard jacket is amazing! love how you styled it!

    http://ddianakangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jeju!! kurtka jest prześwietna! można jeszcze takową dostać? (ile zapłaciłaś?)

    pozdrawiam <3 i obserwuję
    http://fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw ;) I like your style :]
    obserwuję i zapraszam do mnie

    www.patlost.blogspot.com

    pozdrawiam !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Libra: Chyba nie bo kupiłam ją rok temu za 149zł

    OdpowiedzUsuń
  40. nice nice blog ; )
    very like it !
    I like ur notes and photo !
    more!
    idealnie !


    if U want follow me and write comment ;**

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie byłam przekonana do takich kurtek, ale Ty wyglądasz w niej znakomicie! Cały zestaw powalił mnie na kolana. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola guapa, Hi!! i love your bag and boots, are so gorgeous!, kisses from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  43. Your jacket is so lovely! You have amazing style!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna kurtka, chciałam taką kupić, ale zawsze jak dojadę do Wrocławia, to już wszystkie moje upatrzone rzeczy są już wykupione :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna jest ta kurtka.
    Coraz bardziej mam ochotę na kupienie sobie czegoś w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi there! i just came across your blog and i have to say its incredible!!! i really like your style! come check out my blog and if you like it follow me, i promise i'll do the same!

    www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawy blog
    zapraszam do mnie :))
    mogę prosić o dodanie do obserwowanych :)?
    odwdzięczę sie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Łał, genialna kurtka! I fantastyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  49. I like your jeans!!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. WOAHHH ! Your blog is so wonderful ! I love it : your photos, your look etc... Now, I follow you :)
    And I forget, you are very beautiful !
    I hope you will visit my blog :). xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Zestaw super! kurtka i buty są rewelacyjne! :) pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam dziewczyny! Zapraszam Was na aukcje użytkownika overreacting na allegro. Sprzedaję fajne ciuchy w super cenach!

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...