poniedziałek, 21 marca 2011

KOMBINEZON'owe LOVE

Pierwsza wizja na ten kombinezon ?
kombinezon + jeansowa katanka + koturny = banał ? 
Pewnie uznacie, że tak !
Postanowiłam więc trochę z nim ,,zaszaleć'' i mam w nosie fakt, iż świadomie skróciłam sobie nogi! 
Czasem lubię poddać się takim zabiegom...:)
W wersji pierwszej (banalnej) zobaczycie go pewnie nie raz, bo na bank będzie nieodzownym elementem moich letnich stylizacji- baardzo się polubiliśmy.

FOTO: MÓJ D.
kombinezon-H&M
sweter-H&M
parka-SH
buty- Heavy Duty
torba-Marks&Spencer (SH)
biżuteria/okulary-H&M




103 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz!!!

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie, piękna kolorystyka!
    zdjęcia są przecudowne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale set, maaaasakra -cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale ten kombinezon w każdej stylizacji, jaką z nim widziałam, wygląda dla mnie jak piżama i nie mogę się do niego przekonać. Co nie zmienia faktu, że ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinezon a w tym przypadku"spodnie" kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za kombinezonami nie przepadam, ten ma jednak piękny kolor i deseń. Ubóstwiam Twój sweter, buty i torbę !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jakie ładne wiosenne zdjęcia:) Boski kombinezon:):* Ślicznoto:*

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor i wzór na kombinezonie kojarzą mi się z piżamą :D ale fajnie zestawiłaś całość, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, naprawdę - jeden z Twoich setów, które podobają mi się najbardziej i daję 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Moim zdaniem wcale nie skróciłaś sobie nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie sie nie podoba. Wyglada jakbys w pizamie wyskoczyla po bulki, ale np w Niemczech to normalne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorystyka bardzo mi się podoba, ale również ten kombinezon kojarzy mi się z piżamą. Świetna parka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha, a nóg sobie nie skróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny outfit, bardzo mi sie podoba...te kolory, te buty! super

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Świetne zestawienie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo mamy ten sam sweterek z hm, tyle, że Ty wybrałaś wersję oversize - świetnie go pokazałaś, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedna z Twoich lepszych stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. już jestem zakochana w tym looku. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny kombinezon i buty i kurtka i sweterek ,łoooooo jenyyyy wszystko kocham! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak w nim sikasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko jest idealne!! ;p
    świetna kolorystyka, sweterek bardzo mi się podoba. ale kombinezon przebija wszystko ;))
    zakochałam się w nim ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem zdziwiona dopasowaniem..
    Tobie zawsze pięknie wszystko wychodzi:) !
    Super

    OdpowiedzUsuń
  23. powiało wiosną, pieknie! wydajesz sie byc wysoka, jak dla mnie to nie skrocil ci nog ni troche:)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze blade te buty obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda ten kombinezon w połączeniu ze swetrem, w dodatku nawet nie widzę, abyś sobie miała skrócić nogi tym połączeniem, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobieto! Nogi spokojnie możesz sobie skracać bo masz je do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kombinezon rewelacja, tak samo jak sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. to ja czekam na kombinezon w pełnej wersji bo jestem bardzo ciekawa jak się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastycznie wyglądasz!!!!!<3 zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie bo Twoja stylizacja pasuje do tematyki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW! Fantastycznie wszystko zestawiłaś :) Kombinezon jest piękny!
    Nie wiem czy skróciłaś czy nie bo sama zazwyczaj nie przykładam do tego wielkiej wagi ;)
    Ważne, że wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. DZIĘKI WSZYSTKIM:)
    Cieszę się, że nie widać na zdjęciach skróconych nóg hehe...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sam w sobie chyba by mi przypominał piżamkę:P Ciekawie go zestawiłaś razem ze swetrem i kurtką. Co do skracania nóg- ja non stop to robię wkładając haremki i także mam to w nosie:P

    OdpowiedzUsuń
  34. łał genialny zestaw!
    ten kombinezon jest swietny, uwielbiam takie połączenie kolorow. Wygladasz przeslicznie

    OdpowiedzUsuń
  35. slicznie Ci w brazach, mam ten t-shirt w dwóch kolorach, jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Cię w takich kolorach! Wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mega stylowy zestaw!
    bardzo mi się podoba taka wyluzowana wersja kombinezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana z Twoją figurą nie ma szans na skrócenie nóg w jakimkolwiek zestawie :) Wyglądasz bosko! Kombinezon cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz odwiedziłam  Twoją stronę i choć jeszcze nie miałam czasu na to by się tu dobrze rozejrzeć z całą pewnością to zrobię, bo Twoje zdjęcia oraz stylizacje idealnie wpasowały się w mój gust. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na bloga o takich dwóch co postanowiły żyć na wyspie Afrodyty ;)
    Katerina z  http://aproditeisland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bosko wyglądasz ! :) Bardzo mi się podoba ten set ! :) Super motyw kwiatowy! A torebka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely camel outfit! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podoba mi się ten sweter i buty mają fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  43. absolutnie fantastycznie! bardzo podbaja mi sie kolory i kocham takie swetry!<3

    chyba moj ulubiony outfit z twojej tworczosci!<3

    OdpowiedzUsuń
  44. kurcze przegapiłam gdzieś ten set! nie mogę się napatrzeć, jest przebosko, tak jak Magdarling- to jest też mój ulubiony outfit!

    OdpowiedzUsuń
  45. od kilku dni nie widziałam ładniejszego zestawu, tym bardziej, że ostatnio w sklepach zwracam uwagę na ciuchy tylko w takich kolorach. Poezja.

    OdpowiedzUsuń
  46. cudo

    zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
    moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet i cos dla Panow!
    niedlugo ruszamy pelna para :D

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń
  47. geenialnie! ;) bardzo mi się podoba,dodaje do obserwowanych..

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wpadłabym na to, że kombinezon i na to sweter i będzie tak ładnie pasować :)
    Zdjęcie przy murze gdzie się opierasz a zaraz jesteś na pierwszym planie - niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. You look great ;)! I love that colors!
    Follow you...

    OdpowiedzUsuń
  50. boskie te H&M-owe ciuszki, kombinezon jest idealny! strasznie podobają mi się wiosenne fotki :))

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo niebanalnie:)) i jak tak maja wygladac skrocone nogi , to ja tez tak chce! a powaznie to wszystko swietnie gra, buty i torebka fantastycznie uzupełniaja całość

    OdpowiedzUsuń
  52. o nie, ten kombinezon jest cudoowny! < 3

    OdpowiedzUsuń
  53. `fajny blog, zapraszam do mnie. ;>
    jak chcesz dodaj mnie obserwatorów, odwdzięczę się ;**
    a tak przy okazjii zapraszam na moje allegro
    pozdrawiam, poppy xoxo
    OFFICIAL BLOG POPPY

    OdpowiedzUsuń
  54. och wow!!
    zdjęcia pierwsza klasa!!!!
    kombinezon extra, swterek extra!

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowny outfit!
    mam taki sam sweterek:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  56. a tak w ogóle to masz przesliczną i pzrzesympatyczną buźkę :)
    no i zazdrozczę narzeczonego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo Ci do twarzy w takich beżowo - brązowych kolorkach! Zapachniało wiosną = )


    http://archiveofmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. you look FAB!|!!




    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    (there's a GIVE-AWAY on my blog)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładny outfit,śliczna dziewczyna w ślicznym stroju,cóż dodać więcej

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajne połączenie i świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zestawienie ubrań♥ najbardziej podobają mi się dodatki, zwłaszcza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo lubie!

    zapraszam rowniez na moj nowo otwarty blog:
    www.chomacki.blogspot.com

    peace.

    OdpowiedzUsuń
  63. pieknie wyglądasz! masz taką figurę, że nic ci nóg nie skróci xD świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham zestawienie takich kolorów, a patrząc na Ciebie jestem wstanie pokochać je jeszcze bardziej, fenomenalny look.

    OdpowiedzUsuń
  65. cudny set! świetny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. podoba mi się : )

    jeśli szukasz biżuterii hand made - zaparaszam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Szalenie podoba mi się twój styl! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne masz te butki, zupełnie wyjątkowe :)
    Lubię do Ciebie zaglądać, zawsze jest tak pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. cudowna torba! świetne buty!
    wyglądasz bardzo ładnie. :)

    http://www.mybabymydarlig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. zawsze wyglądasz niebanalnie a tym razem po prostu rewelacyjnie.
    uwielbiam twojego bloga i jestem tu stałym gościem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo mi się podoba takie zestawienie!!! Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga-nareszcie-tego mi było trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  72. zakochałam się , dodaję do obserwowanych ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  73. wyglądasz świetnie! <3
    uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. aż nie wiem co napisać, bo jest to tak świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Adore your ouTfit! Great blog! Follow you) follow me?

    OdpowiedzUsuń
  76. wow such a gorgeous style lady!i'v just discovered your blog..
    i'm def following you:)Follow me back dear??
    i wait u on mine..

    patchworkporter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny zestaw, a nogi wyglądają zupełnie normalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten zestaw jest szczególnie zajebisty! I, że ja się dopiero teraz obudziłam ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wyglądasz świetnie .Wszystko tak idealnie złączone w całość :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...