niedziela, 15 stycznia 2012

You've been going so crazy

Jak widać zafascynowanie skórzanymi detalami nie ustępuje, a wręcz przeciwnie... 
Nasila się!
Dlatego dziś znów mam dla Was skórzane połączenie, tak dla odmiany lekko w klimacie militarnym, który wprowadziła parka...
Buty?! 
To moje must have tego sezonu, niby niewiele, bo proste, minimalistyczne sztyblety, a jak świetnie uzupełniają całość!

ps Czy słyszałyście już o promocji na stronie OPTYLINE.pl ??
DO KAŻDEJ PARY OKULARÓW KOREKCYJNYCH PLASTIKOWE SZKŁA Z ANTYREFLEKSEM SĄ GRATIS !!! <--- sprawdźcie to!

FOTO: Mój D.

 kurtka- DIY
bluzka-H&M
spodnie-SH
buty-H&M %
czapka/szalik-H&M
torba-Reserved

53 komentarze:

  1. cudowny zestaw:)
    Jest pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta piosenka idealnie pasuje do Twojego wyglądu ;) Super. podoba mi się! :)
    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit

    http://desperatewitch.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie:)
    z takimi nogami!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny luzak ;) a buty, cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest po prostu zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! dla mnie perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że dorwałaś takie buty na słupku :) wyglądają dużo zgrabniej od płaskich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To jedyny fason sztybletow jaki jestem w stanie zaakceptowac. takie połączenie sztybletów z workerami. Zdecydowanie na tak. Całość w ogóle Cię w tym wydaniu też mega przyjemna dla oka :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluzeczka;) Świetny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful outfit! Your jacket and your hat are absolutely amazing! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz świetnie ! Pomysł na kurtke jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I;m loving you barret :D
    winter winter.

    comment my latest post :D

    http://styleonmel.blogspot.com
    http://styleonmel.blogspot.com

    http://styleonmel.blogspot.com

    http://styleonmel.blogspot.com
    http://styleonmel.blogspot.com
    http://styleonmel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się to połączenie, skóry z jeansem i parką :)Super czapa, komin i buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. buty rewelka! chciałabym takie mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się kolor spodni.. aż dziw że to sh :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja poproszę Twoją parkę...haha też ostatnio myślałam aby właśnie tak sobie ją zrobić bo tych Zarowych nigdzie nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie w tego typu setach,świetna kurtka i buty:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. musze koniecznie poszukać tych butów na wyprzedaży !

    OdpowiedzUsuń
  21. Sztyblety sztybletom nie równe, twoje są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, świetnie ci wyszło to połączenie!!

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna kurtka, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. masz prześliczną parkę! a sztyblety naprawdę potrafią uzupełnić strój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtka jest fantastyczna! No i cały zestaw bardzo mi się podoba!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna ta parka,miałam nawet zamiar ją kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  27. AMAZING ! ;D
    zapraszam do siebie ;)
    +dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm. tak oryginalnie i świetnie! Uwielbiam! :)

    xoxo
    http://martiniss-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana! kurtka jest rewelacyjna:)
    gratuluje pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Genialnie! Kurtka jest naprawdę świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejne fajne stylizacje tak sobie siedzę i się zastanawiam czy miałaś kiedyś okazję dokonać całkowitej metamorfozy jakieś dziewczyny ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz;P W szczególności podobają mi się botki i bransoletka, zauroczyły mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurteczka bardzo w moim stylu:)
    Swietnie wygladasz w tej czapuni:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. i znowu swietny zestaw:) kurtka wygląda fantastycznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak, te buty są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne fotki widać żę zajmuje się ktos profesjonalny w wykonaniu
    Zapraszam wszystkie zakupoholiczki na oszczędzanie na zakupach wystarczy się zarejestrować i oszczędzać jak najwięcej Oszczedzaj na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mnie to cieszy, że się Wam podoba!!!
    Dziękuję Dziewczyny :*****

    Rabbit Hole: Szukałam ich od wieków, ale w końcu udało się...

    animru: Nawet dwie pary dorwałam takich hehe :)

    marionachic: Rzeczywiście nigdzie ich nie było... No i po co przepłacać ;):)

    martiarti: Polowałam na nią od dłuższego czasu, ale bezskutecznie...W końcu zebrałam się i po prostu sobie taką zrobiłam :)

    Anonimowy: Nie uważam się za żadną wielką stylistkę, ale zawsze służę pomocą ;) :)

    Elza: Dziękuję w imieniu fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. szybciutko zajrzyj w zwycięzców Romwe na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! Zapraszam do mnie, jest mały konkurs ‘Pokaż się w okularach’

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna kurtka, bardzo fajna taka rockowa stylistyka.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas - "adoratorka second-handów" na pewno znajdzie tam (z czasem ;-)) coś dla siebie

    http://omodzieinaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. great look, i loveeee leather, your jacket is awesome! and your pictures are all so amazing, i love how you edit them, so flawless, really looks like there two of you haha :) your blog is wonderful, im really enjoying it!
    fashionbirthmark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zbyt mało kobiece.. Wręcz męski zestaw :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto powiedział, że ma być kobieco...? ;/

      Usuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...