niedziela, 27 maja 2012

So you better run.

Mogłoby się wydawać, że przy takich temperaturach trzeba zrezygnować z pewnych rzeczy, nic bardziej mylnego. Trochę wytrwałości i można znaleźć ciekawą alternatywę, ja znalazłam. 
W takich warunkach raczej nie ubrałabym moich ukochanych boyfriendów, ale na szczęście wpadła mi w ręce ich krótka, letnia wersja. Całość iście w moim stylu, czyli szczypta męskiego zdecydowania i nutka kobiecej delikatności.


FOTO: Mój D. ♥

marynarka- Reserved
spodnie- SH
t-shirt- New Yorker
trampki- Heavy Duty
kopertówka- H&M
okulary- Ray Ban (tutaj)

40 komentarzy:

  1. Marynarka pierwsza klasa!!
    -------------
    http://white-suite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne masz te zdjęcia! I marynarką i torebkę też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Sporo charakteru i udalo Ci sie uniknac nudy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing jacket, shoes and bag! xxx

    free-style-fs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny zestaw!:)Extra to wykombinowałaś,torebunia-mistrz!:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z krótką wersją wygląda to jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kopertówka i marynarka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw o lekko sportowym charakterze, ale zarówno i elegancki, podobają mi się te duże perełki w uszach i nawiązanie kolorystyczne między torebką ,a lakierem na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się marynarka i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super;) Uwielbiam białe marynarki i trampki<3 a spodnie rzeczywiście po męsku..niedawno Marcin kupił podobne;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej jak nudno u Ciebie ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz! bardzo podoba mi się kopertówka <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kopertówka :) super połączenie z trampkami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połącznie dżinsu, topu i marnarki ale mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na konkurs z Romwe

    http://radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja cool :) Bardzo codzienny zestaw :) Co nie zmienia faktu,że super :)

    Adam,
    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    Do zgarnięcia karta podarunkowa z Zary na 400zł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary są boskie ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestaw, a torebka ożywia całość

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy Ty zawsze musisz być lepsza ode mnie?
    Świetne to! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great look. love the blazer!! <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, a marynarka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka, jeansowe spodenki i trampki.. ekstra połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi sie podoba, ciekawe połączenie stylów!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz świetnie i jak zwykle zachwycają mnie twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. baaardzo fajne zdjęcia, świetna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    used bikes london uk

    OdpowiedzUsuń
  27. O jia wygladasz czadowo :D Szalenie podoba mi sie do sportowego zestawienia marynarka, fajnie to razem gra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny i prosty outfit:) takie są najlepsze na letnie dni

    OdpowiedzUsuń
  29. gorgeous white blazer xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietna torebka, tez przydalaby mi sie taka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bluzka i stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...