sobota, 27 kwietnia 2013

Fashion Week Poland -Day 1

Modowej energii wystarczy mi chyba na najbliższy czas... Ta skumulowana dawka inspiracji, za każdym razem tak pozytywnie na mnie wpływa i daje tyle chęci do działania...I chociaż miałam okazję być tam trzeci raz, to za każdym razem tak samo przeżywam i cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym jakże ważnym dla blogera wydarzeniu. 
Zostawiam Was z dużą dawką zdjęć z Fashion Week Poland.

TOMAOTOMO


Orsay
Mohito

Łukasz Jemioł

FOTO: Me & DaisyLine



12 komentarzy:

  1. mmm pretty interesting honey :)
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nazywa się blogerka obok Daisyline? (w białym żakiecie)? będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szary + zolty = polaczenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dobrze wyglądalałs ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaj pasek :):) a tak serio fajna relacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo właśnie na pokaz Olejniczaka się spóźniłam, więc dzięki za fotki. U mnie też fotorelacja, zapraszam :)

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądałas rewelacyjnie!! A na żywo jeszcze lepiej! Przemiło było znów się spotkać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałyście :))

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że świetnie się bawiłaś:) super zdjęcia:) piękna kolekcja TOMAOTOMO:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...