niedziela, 9 czerwca 2013

INSTAmix

Wiecie o czym marzę? Marzę o tym, aby za 50 lat usiąść wygodnie w bujanym fotelu i zawsze mieć pod ręką wielki album, w którym będę mieć uwiecznione wszystkie chwile, te mniej ważne i te najważniejsze. Chcę za każdym razem zaglądając do niego czuć to samo, co czułam wtedy, przywołać każdą, najmniejszą emocje...
Dziś przeglądałam swój INSTAGRAMowy profil i zebrało mi się na wspomnienia, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami z ostatnich dwóch miesięcy, których nie mieliście okazji oglądać ;)

enjoy!






















16 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjecia!
    Bedziesz miala co wspominac za 50 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. great collage babe !!! :)
    x

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Twoje zdjęcia ślicznoto:)***

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze koncertu!! :))

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. INSTAGRAMOWE mixy to moje ulubione wpisy ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego my się nie spotkałysmy na Kupiszu?? No dlaczego :(

    P.S. Załatwię Ci bujany fotel jak chcesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie robie taki album ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...