niedziela, 10 listopada 2013

Go!

Należę do osób, które raczej ostrożnie podchodzą do mocnych i wyrazistych kolorów, owszem lubię czasem zaszaleć, ale z umiarem, a kiedy zupełnie nie wiem w co się ubrać wybieram po porostu klasyczne i wcześniej sprawdzone rozwiązania, do których zdecydowanie należy zgrany duet bieli i czerni, do tego trochę skórzanych elementów i stylizacja nabiera zupełnie innego wymiaru.




 FOTO: Mój D.

płaszcz- SHEINSIDE.com (tutaj)
bluzka- sh
spodnie- H&M
buty- H&M
torba- Zara







29 komentarzy:

  1. Buty masz piękne!Dawno je kupiłaś?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie się powtarzam, ale muszę i kolejny raz ;) te płaszcze z łączonych materiałów to hit tegoroczny i jest za tym powód. Są po prostu ładne :) fajny zestaw!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny płaszczyk...w ogole światna stylizacja :)
    Pozdrawiam weekendowo i zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, boska stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja , fajny płaszcz i świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja, bardzo mi się podoba taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, prosty zestaw. :) Ma w sobie to coś... :) Piękna piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie! prosto, kobieco!

    www.rascal-room.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, z klasą, nie nudno. No po prostu świetnie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana stylizacja, świetne połączenie kolorów, klasycznie, ale nie nudno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie proste zestawienia są najlepsze. Sama mam kilka takich zestawów, które ubieram jak nie mam zupełnie pomysłu co założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszłaś :D Klasyczna genialna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszczyk rewelacyjny ! całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę wyciągnąć z szafy swoją pasiastą bluzkę :)wyglądasz wspaniale,buty<3

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycają mnie połączenia spodni 7/8 z botkami ♥ boska bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny płaszcz, jak dla mnie idealny klasyk !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostota w Twoim wykonaniu nigdy nie jest nudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw:) klasycznie, ale ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...