niedziela, 6 kwietnia 2014

I see fire

Przyznam szczerze, że delikatnie ospała wiosna wcale mi nie przeszkadza, a wręcz odwrotnie, dostrzegam jej plusy. Rześkie poranki niekiedy stawiają na nogi lepiej niż kubek mocnej, czarnej kawy, a nieco łaskawsze popołudnia zachęcają do leniwych spacerów. Póki co w wolne dni pozwalam sobie na spokój i brak pośpiechu... Można powiedzieć, że dotrzymuję kroku leniwej wiośnie. To nie potrwa zbyt długo, bo jak zawsze czeka mnie masa rzeczy do zrobienia.


ps Udanego tygodnia Wam życzę!!


FOTO: Mój D.

sweter- Reserved %
t-shirt- sh
spodnie- TopShop (sh)
buty- New Balance
torba- H&M

37 komentarzy:

  1. Podoba mi się! I te kwiaty w torbie :) Bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się zachwycam Twoimi zdjęciami! Boskie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba takie zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, sweter jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz te portki <3 piękne wiosenne zdjęcia, tulipanki idealnie oddały klimat tego słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śwetny wygodny casual! a kwiaty to taka idealna kropka na "i" ;))
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne rzeczy wynajdujesz w sh! :)
    Buty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia i świetny zestaw. Bardzo podoba mi się sweter. Z przyjemnością ogląda się takie posty i doceniam Twoją konsekwencję w budowaniu własnego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spodnie są fantastyczne! Też szukam takich z dziurami na kolanach (lub ewentualnie jakiś fajnych w sh, w których te dziury będę mogła zrobić ;P)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia MISTRZ ! bardzo mi się podobają spodnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetna stylówa i boskie zdjęcia! Zazdroszczę leniwego tempa :) Właśnie to wieczne "mam tyle rzeczy do zrobienia" uniemożliwia mi niestety byczenie się. Ale kiedyś w końcu trzeba będzie się zatrzymać choć na chwilę ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba i sweter wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pozytywnie i wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko byłoby ok ale te dziury na kolanach to troche nie za duże w sensie nie przeszkadzają Ci?? :) zestaw super! choć tak jak pisałam ja bym te dziury musiała mieć mniejsze lub gdzieś na udach a ni kolanach bo zdarłabym spodnie do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz ! Świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh nie nazwałabym aktualnej wiosny ospałą biorąc pod uwagę, że w ubiegłym roku o tej porze leżał jeszcze śnieg :D
    Wyglądasz super, uwielbiam Cię w takich męskich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super look! piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały w swojej niedoskonałości luzak! <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, cudowne wiosenne zdjęcia, niesamowity kolor tulipanów!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja !
    uwielbiam taką prostotę i wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladasz cudnie, sweter jest meega! chetnie bym sie takim okryla przy wiosennych spacerach :) tulipany wprowadzily iscie letni nastroj :) rozmarzylam sie dzieki Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia, wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Justyna!!!! I like very much this casual outfit and I'm in love with your shoes!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie! Lubię kwiaty na zdjęciach ze stylizacjami ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. taka stylizacja w 100% dla mnie :) podoba mi się wszystko no i najważniejsze ze wygodnie

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia!
    a jaki to model new balance?

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...