czwartek, 26 czerwca 2014

Pencil denim skirt / Fuerteventura

Fuerteventura to raj na ziemi... Powiem tylko, że tydzień to zdecydowanie za krótko, aby w pełni nacieszyć się tym pięknym miejscem. Dziś co prawda chciałam zabrać Was na wycieczkę objazdową po wyspie, jednak przekopanie się przez tonę zdjęć zajmie mi dłuższą chwilę, dlatego przyjmijmy, że ten post będzie pierwszym z serii "kanaryjskich wpisów''. Ostrzegam, że pomęczę Was troszkę przepięknymi widokami i dużą ilością słońca!  


 top- H&M
spódnica- Pull&Bear
bransoletki- vlstar.com
buty- NY






23 komentarze:

  1. rany cóż za perfekcyjna figura!zdjęcia robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia! Super wglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam kiedyś na Fuercie, cudowne miejsce :)
    Wyglądasz świetnie, spódnica jest mega:)

    Zapraszam do mnie, akurat post po sąsiedzku, bo z Maroko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na maxa zauroczona - zdjęciami,miejscem i Tobą!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lece tam juz poniedzialek i jeszcze to do mnie nie dociera :P
    Cudowne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się spódnica i jaki dobrałaś do niej top!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie i bardzo seksi:) a spódnica skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia ;-) Bardzo fajna, luźna stylizacja ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd pomarańczowe lustrzanki ze zdjęć z insta? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ta spodnica na Tobie prezentuje sie wysmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jak zawsze :) śliczne zdjęcia! :D

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw zestawem, ale ja jak zwykle się na Twoją perfekcyjną figurę napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana czad!! Wszystko mi się podoba!! ty!! kolory zdjęć i magia!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaką Ty masz extra figurkę :))

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...