środa, 26 listopada 2014

Listopadowe pudełeczko beGLOSSY by Maffashion + K O N K U R S !

Jeśli istnieją rzeczy zbędne kobiecej codzienności, to na pewno nie są to kosmetyki, dlatego jak co miesiąc śpieszę do Was z nowościami kosmetycznymi od beGLOSSY
Tym razem zawartość jak i wygląd zewnętrzny pudełka wybrała dla nas Maffashion, mam nadzieję, że kosmetyki przypadną Wam do gustu tak jak mi, bo jedna z Was będzie miała możliwość przetestowania ich razem ze mną! Otóż na na moim FanPage'u (tutaj) właśnie trwa KONKURS, w którym do wygrania jest LISTOPADOWE PUDEŁECZKO beGLOSSY by Maffashion!




Zawartość pudełeczka beGLOSSY:

1. BANDI krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami. Nawilżający krem o działaniu złuszczająco-biostymulującym. Preparat odświeża skórę, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory, redukuje nadmierne wydzielanie sebum, usuwa oznaki zmęczenia i przedwczesnego starzenia.

 2. LOVE ME GREEN balsam ujędrniający do ciała. Błyskawicznie poprawia napięcie  skóry, silnie nawilża i wspomaga eliminację tłuszczu z komórek adypocytowych.

3. YASUMI krem pod oczy i na okolicę ust zwalczający i przeciwdziałający oznakom starzenia się, opuchnięciom i cieniom pod oczami.

4. TEEEZ TRENDS COSMETICS pędzelek do makijażu. Dzięki płaskiemu kształtowi i zaokrąglonych końcach, idealnie nadaje się do wykonania precyzyjnego makijażu oczu. Wykonany jest z miękkiego koziego włosia.

5. REGENERUM Regeneracyjne serum do włosów. Wzmacnia i odżywia suche oraz nawet bardzo zniszczone włosy. Ponadto regeneruje i chroni przed uszkodzeniami sprawiając, że włosy są gładkie i pełne blasku.

6. CALVIN KLEIN CK Reveal to połączenie gruboziarnistej soli, irysów, akordu solarnego  oraz piżma i drzewa sandałowego.
ROBERTO  CAVALLI
- Just Gold to kompozycja kwiatowa orientalna. Stworzona przez mistrza pośród kreatorów perfum Fabrice'a Pellegrin





3 komentarze:

  1. O MATKO!! Maffashion!! Kocham Ją!
    Oczywiście ja już się zgłosiłam do konkursu^^ Bardzo bym chciała wygrać :-) hehe.. no pewnie jak wszyscy, bo stawka jest wysoka :-).
    Ale oprócz tych wspaniałych kosmetyków autograf Maffashion jest dla mnie równie ważny! Julia jest moją totalną idolką i inspiracją! Ja tylko MARZĘ by Ją spotkać! Zapewne nigdy mi się to nie uda, więc wygranie tego pudełka byłoby iskierką w spełnieniu mojego największego z blogowych marzeń!
    Ale losowanie zwycięzcy leży przecież w Twoich rękach ;*
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oj sama z chęcią bym sobie takie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego po "BeGlossy by Maffashion" :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...