sobota, 31 stycznia 2015

Futrzana kamizelka z MONASHE.pl || Total black look

Powoli, gdzieś w głowie, zaczyna rysować się wiosenny horyzont. Mimo wciąż niezbyt przyjaznej aury snuję plany na nowy sezon i nie tylko jeśli chodzi o bloga, na którym wraz z nadejściem tak upragnionej wiosny również sporo się zmieni, ale też na wszystkich płaszczyznach codzienności. Pierwsze cieplejsze wiatry zawsze przynoszą mi mnóstwo planów i nowej energii, to jest nawet nieco bardziej intensywne niż wyczekiwanie nowego roku. Także spodziewajcie się zmian, a póki co zostawiam Was jeszcze w zimowym letargu, z moją czarną stylówką, która idealnie wpasowuje się w lekko depresyjny klimat, jednak warto podkreślić, że stylizacja łączy moje ulubione elementy. Otóż miało być przede wszystkim wygodnie, na luzie, ale kobieco, dlatego pozwoliłam sobie na skórzane trampki i koszulę w kratę, natomiast włochata kamizelka dodaje całości bardziej kobiecego charakteru i tym oto sposobem otrzymałam zamierzony efekt- z nutką kobiecości, ale bez zbędnej spiny, czyli tak jak lubię najbardziej! 

ps MIŁEGO WEEKENDU :) 
                                                                                                                      




kamizelka- MONASHE.pl (tutaj)
golf- sh
koszula- H&M (sh)
ramoneska- H&M
torba- Zara %
trampki- Converse (Heavy Duty)
zegarek- Daniel Wellington (tutaj)

31 komentarzy:

  1. super look, wszystko bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!
    czyli nie tylko ja mam już w głowie wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny look- ta kamizela dodaje charakteru ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Uwielbiam te trampki!! ♥

    http://annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie , czerwony akcent na ustach i koszuli dodaje stylizacji charakteru !
    ale kamizelka jak dla mnie mogłaby mieć troszkę krótsze włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja. strasznie ciezko o kamizelke w ktorej nie wyglada sie jak mis. Widze ze Tobie sie udalo taka zdobyc, mnie na szczescie rowniez ale po okropnie ldugich poszukiwaniach..

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze jestes fajnie i ciekawie ubrana ale ten zestaw powalil mnie na kolana hihi , spodnie wygladaja genialnie na Twoich nogach !!! do tego ta wlochata kamizelka i krata ,

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)! Idealny zestaw. Świetnie wyglądasz kochana ;* Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/shopaholic-in-shopping-centre/
    Zapraszam serdecznie na bloga: do skomentowania moich stylizacji ;)! Dodaję do obserwowanych;)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka jest świetna! Uwielbiam takie futrzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! :) Stylizacja bardzo w moim stylu, wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zestawienie, bardzo podoba mi się kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny Black Look :)!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. to najlepszy futrzak jaki widziałam, swietny!

    OdpowiedzUsuń
  15. A skąd spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. A skąd spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Boską masz kamizelkę! Całość świetnie Ci wyszła <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny futrzak,
    jak dla mnie połączenie idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się całość!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka i ten futrzak skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw na ogromny PLUS ! :) Genialne połączenie ! Kamizelka IDEALNA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęściara z Ciebie, podzielam zdanie jednej z przedmówczyń - jest niewiele kobiet, które dobrze wyglądają w tego typu kamizelkach, a Ty wyglądasz w niej bardzo dobrze.
    A zegarek, który nosisz polecam każdemu. Sama mam taki, tylko, że z brązowym paskiem i uważam, że to był świetny zakup.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kamizelka niewątpliwie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda ta przewiązana koszula ! :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...