wtorek, 16 lutego 2016

Stylizacja na bazie moich ulubionych kolorów || SPRING VIBES




Dziś mam dla Was prosty zestaw na bazie moich ulubionych kolorów. Szczerze powiedziawszy moja garderoba składa się głównie z beżu, szarości, czerni i bieli (o czym zapewne przekonaliście się nie raz oglądając moje zestawy) i niezależnie od pory roku w większości przypadków sięgam po rzeczy właśnie w tych odcieniach. Nie raz i nie dwa próbowałam oswoić się z czymś bardziej wyrazistym, jednak skutek był zupełnie odwrotny... Odpuściłam więc, bo przecież natury nie oszukasz. 

Wiosna za pasem, pomysłów na stylizacje nie brakuje, powoli kompletuję wiosenną garderobę i już widzę, że w odzieżowej kwestii kolorystycznej niewiele się zmieni. Przyznam, że z czystej ciekawości przeglądam ścieciówkowe propozycje w nowych kolekcjach i póki co nic szczególnego nie wpadło mi w oko. To zapewne efekt chodzenia utartymi, modowymi szlakami, bo zazwyczaj wybieram proste wzory, sprawdzone fasony, a o kolorach już nie będę wspominać. Plusem jest to, że klasyka zawsze się sprawdzi i pojedyncze elementy garderoby, jak się później okazuje tworzą spójną całość, ja unikam dylematów czy i co do siebie pasuje, portfel nie ucierpi, a i w szafie więcej miejsca. Ponadto myślę (przynajmniej tak to sobie tłumaczę), że to wcale nie oznaka modowej nudy, a raczej oznaka świadomości własnego stylu. Nie mówię "nie" dla wyrazistych kolorów, któż to wie co jeszcze wpadnie mi do głowy...? Mam w planach "wyrazisty zakup obuwniczy", ale co z tego wyjdzie przekonacie się niebawem.


ps Mam dla Was niespodziankę w postaci rabatu  -15% na hasło DW_justherfashion, do wykorzystania na stronie www.danielwellington.com !! Śpieszcie się, bo hasło rabatowe jest aktywne tylko do 29.02.2016 .



płaszcz- SheIn.com (podobny znajdziesz tutaj) | sweter- H&M (dział męski ) | szalik- H&M | spodnie- New Yorker | buty- Bershka % | koszula- Sh (podobną znajdziesz tutaj) | kapelusz- Zara (podobny znajdziesz tutaj)





7 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw. To również sa moje ulubione kolory :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże, idealnie! nie mogę się napatrzeć. Rzadko w blogosferze coś aż tak mnie zachwyca. Naprawde przepiękny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne tlo! :) uwielbiam Cie za fasony, kolorystyke! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo podobają mi się kolory!

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...