wtorek, 28 sierpnia 2018

Street style | Animal Print

Spódnicę, a właściwie sukienkę z dzisiejszego wpisu odkopałam z dna szafy, od jej zakupu minęła chyba dekada, byłam pewna że już jej nie założę. Jak widać zmieniłam zdanie i postanowiłam dać jej szansę, bowiem w zestawieniu z czarnym swetrem z NA-KD, dość prostymi dodatkami i ukochanymi sneakersami tworzy całkiem fajny set na co dzień. Wiem, że zdania na temat tej stylówki będą podzielone. Zwierzęce wzory od zawsze budzą skrajne emocje. Panterka w cale nie jest taka prosta do okiełznania i naprawdę jest cienka granica między modowym sznytem, a totalnym kiczem. Mam, jednak nadzieję, że i Waszym zdaniem udało mi się uniknąć modowej wpadki i wobec tego zestawu macie jedynie pozytywne odczucia. Dajcie znać w komentarzach i do zobaczenia niebawem ;).

___________________________________________________________________________________
 sukienka - Zara | sweter - NA-KD | torebka- second-hand | okulary - Ray Ban |
buty - Adidas Stan Smith | zegarek - Daniel Wellington | naszyjnik Kauri - allegro | naszyjnik origami - Apart
 _________________________________________________________________________________




5 komentarzy:

  1. Ciekawie się to prezentuje lecz osobiście wybrałabym krótszą, bardziej dopasowaną spódnicę do tego swetra ^^

    Mój blog CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, sukienka jest świetna bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...