niedziela, 23 września 2018

Zwiewna sukienka w kwiaty SECOND HAND


Powiało chłodem, nastała jesień. No cóż, nie narzekam i z uśmiechem na twarzy odświeżam moje ulubione, jesienne okrycia wierzchnie. Nawet w sezonie letnim zdarzyło mi się zakupić płaszcz, więc przynajmniej będzie okazja aby go w końcu założyć. Dzisiejszy set standardowo łączy coś z sieciówki i coś z drugiej ręki. Bluza w kolorze kawy z mlekiem, to mój tegoroczny wyprzedażowy łup. Uwielbiam ją nie tylko za kolor, ale przede wszystkim za oversize'owy krój, który nadaje nonszalancji nawet najprostszej stylizacji. Bazą zestawu jest babcina sukienka w kwiatki. Pierwsze wrażenie zrobiła dość marne, bo tu rękaw, tam guzik, na ramionach poduszki... jednak zawrotna kwota 2 PLN'ów namówiła mnie do jej zakupu i w tym sezonie posłuży mi niejednokrotnie.
__________________________________________________________________________________
sukienka - second - hand | bluza - H&M % | botki - Zara | torebka - second - hand 
czapka - Stradivarius % | naszyjnik - allegro | okulary - Ray Ban | zegarek - Daniel Wellington
  ______________________________________________________________________________




4 komentarze:

  1. Wow, niby dziwne połączenie oversize'owej bluzy, lekkiej sukienki i ciężkich butów, a wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham second handy! Ale w tej stylizacji najpiękniejsze są botki <3 Piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...