wtorek, 2 czerwca 2015

Neoprenowa bluza PRESKA + Adidas Superstar Up

Śpieszę z dzisiejszą stylówką, bo biorąc pod uwagę to, co już zaczyna się dziać na zewnątrz, wydaję się nieco nieaktualna. Jeśli wierzyć prognozom, to stroje na "cebulkę" idą w zapomnienie. Jednak na uderzenie lata jestem już w pełni przygotowana, choć już ostatnio wspomniałam, zatęsknię sobie jeszcze za wczesną wiosną. 


Dziś na blogu zrobiło się bardzo kolorowo i muszę przyznać, że takiej dawki koloru nie widzieliście chyba od czasów zeszłorocznych
"wakacyjnych wpisów". Tego typu zestawienia, to raczej do mnie nie podobne, moje stylizacje zazwyczaj bazują na stonowanych barwach, ale dziś postanowiłam zaszaleć i przyznam, że to fajna odskocznia od ukochanych szarości i czerni, aby jednak zachować balans pozwoliłam sobie na ciemniejsze akcenty w postaci jeansów z dziurami i czarnej torebki, które swoją drogą świetnie podkreślają lekkość i bardziej delikatny charakter stylizacji. 
Co myślicie o takiej wersji mnie?


kurtka- PRESKA (tutaj)
kwiatowa narzutka- SH
spodnie- H&M
t-shirt- H&M
torba- KIABI
buty- Adidas Superstar Up
zegarek- Daniel Wellington (tutaj)

9 komentarzy:

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...