niedziela, 10 stycznia 2016

Karmelowy płaszcz, kozaki za kolano || #ULUBIONE DODATKI


Dziś serwuję Wam pozornie prosty zestaw. Bez zbędnego przepychu, za to w moich ulubionych barwach. Jak dla mnie beż, czerń i szarości to perfekcyjne wręcz połączenie. Fakt! Może z kolorem nie zaszalałam, bo to jakoś nie w moim stylu, natomiast tym razem postawiłam na dodatki.

Zegarek -  Śmiało mogę stwierdzić, że z tym dodatkiem nie rozstaję się nigdy. Zazwyczaj wybieram proste modele, które będą pasowały do każdej stylizacji. Poprzednik troszkę się zniszczył, więc szukałam czegoś równie dobrego i znalazłam ten od Christian Paul Watches. Jest przede wszystkim klasyczny, starannie wykonany, ma skórzany pasek, więc na pewno zostanie ze mną na dłużej.

Kapelusz - To już podstawa w moich zestawów, świetnie podkreśla kobiecy wyraz w stylizacjach, a tym najprostszym nada bardziej "modowy" charakter.

Ponczo - Zastąpi niejeden płaszcz czy ramoneskę, a w połączeniu z nimi stylizacja nabiera całkiem nowego wymiaru.

Skórzane rękawiczki - Te są ze mną już od kilku sezonów, wykonane ze skóry naturalnej, lekko zdobione ćwiekami, uwielbiam je za rockowy styl i za to, że pasują  niemalże do każdego zestawu.

Torba z frędzlami- Jeden z moich tegorocznych, wyprzedażowych łupów. Kupiłam ją nie tylko ze względu na przystępną cenę, ale przede wszystkim przemówił do mnie jej prosty krój i lekkie, "frędzlowe" zdobienia.

Kozaki za kolano - Fanką kozaków nigdy nie byłam. Z reguły wszystkie propozycje z jakimi miałam do czynienia, miały zbyt szeroką cholewkę. No cóż... matka natura dość skromnie mnie obdarowała i jednym słowem zostało mi pogodzić się z faktem, iż kozaków za kolano w mojej garderobie raczej nie będzie. Jak widać znalazłam model idealny i to całkiem przypadkiem, również na wyprzedażach - za całe 75PLN'ów, więc bez zastanowienia i bez zbędnego wybrzydzania, zdecydowałam się do ich zakupu.





kozaki - H&M | płaszcz - Second Hand | ponczo - C&A | rękawiczki - Mohito | sweter - H&M | zegarek - Christian Paul Watches (tutaj) | kapelusz - New Look

13 komentarzy:

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...