piątek, 25 marca 2016

Bielizna szyta na miarę od Le Féminin


Dziś trafiły do mnie cudowności od Le Féminin. Szyta na miarę, koronkowa bielizna z najwyższej jakości tkanin, wykonana z niezwykłą starannością... Ja jestem zakochana...  Nic tak nie poprawi humoru jak zakup pięknej, niezwykle zmysłowej bielizny. Mówią, że dobre samopoczucie i świetny wygląd zapewni nam nie tylko dobrze dobrany strój, ale przede wszystkim to, co się pod nim znajduje. Chcąc podkreślić swoją kobiecość zacznijmy zatem od bielizny. Dzielę się z Wami dobrem i już dziś możecie skorzystać z -12% rabatu! Hasło "justherfashion" upoważnia do zniżki na zakup bielizny ze strony Le Féminin ( t u t a j ), kod jest ważny tylko do 7.04.2016.


bielizna - Le Féminin (t u t a j )



5 komentarzy:

  1. kiedyś w to nie wierzyłam, ale rzeczywiście już sama myśl, że masz na sobie takie cudo, nawet wtedy, gdy nie wiedzą o tym inni i masz na wierzchu tylko zwykły t-shirt, daje Ci poczucie kobiecości i po prostu to coś :) Śliczne są te biustonosze. Ostatnio sama zaczęłam zaopatrywać się w takie piękności. Może ta marka będzie następna :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...