niedziela, 13 marca 2016

Brązowe kozaki za kolano - MONASHE



Kozaki za kolano to niekwestionowany hit sezonu. Na początku sceptycznie podchodziłam do tego trendu twierdząc, że to tylko chwilowe zauroczenie. Pewnie gdyby nie przystępna cena, jaką przyszło mi zapłacić za model, który pokazałam Wam (t u t a j),  do dziś zastanawiałabym się czy rzeczywiście wpisują się w mój styl i dalej przymierzałabym się do ich zakupu. Jak się okazało pasują niemalże do wszystkiego i nadają charakteru najprostszej stylizacji. Ponadto optycznie wydłużają nogi, a w tej kwestii matka natura obdarowała mnie kilkoma centymetrami więcej. Postanowiłam wykorzystać ten fakt i podkreślić mój atut, dlatego zaopatrzyłam się w kolejny model czarnych kozaków za kolano, ale tym razem troszkę delikatniejszych i bardziej kobiecych. No cóż, okazało się, że w czeluściach internetu można znaleźć fajne perełki w przystępnych cenach i jak widać poza czarnymi, moje obuwnicze szeregi zasiliły również te, cudne, w odcieniu kawy z mlekiem od MONASHE.pl. Z szarościami tworzą zgrany duet, ale mam jeszcze w zanadrzu kilka propozycji, które niebawem Wam pokażę. Co myślicie o takim szaro - brązowym zestawieniu?





kozaki - MONASHE.pl | ramoneska / jeansy - New Yorker | sweter - H&M | kapelusz - Stradivarius % | szalik - Second Hand | torba - Mohito


9 komentarzy:

  1. cała stylizacja super !

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie przepadam za kozakami za kolano plus spodnie, ale u Ciebie wygląda to fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje perfekcyjne, charakterystyczne stylizacje! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawienie wyszło super. Zazdroszczę nóg. Ja w kozakach czuję się jak krasnal w gumiakach- wybacz rym. Ale na kimś lubię pooglądać, zwłaszcza jeśli wyglądają tak obłędnie jak na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za torba? Ale piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idzie jesień, będzie chłodno, założysz kozaki ?

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...