czwartek, 29 marca 2012

But We like it !

Wybaczcie, że zamęczam Was swoją osobą, posty wstawiam z prędkością światła, ale nie mam innego wyboru. Muszę wyrobić się ze wszystkim, tym co chciałabym Wam pokazać w tym sezonie...
Dziś obowiązkowo w roli głównej kwiecista koszula. Natomiast ,,nowością'' na blogu jest połączenie czerni z brązem, jakoś nie przepadałam za tym rozwiązaniem, ale tutaj wyjątkowo dobrze się wkomponował... Nooo i warto wspomnieć o moich nowych ,,chinosach''
-jest to jeden z moich ostatnich lumpowych łupów :)
FOTO: Mój D.♥ 

kurtka- H&M
koszula- H&M
torba- Zara
spodnie- Gap (sh)
buty- H&M
okulary- Ray Ban

50 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! gif z obracającą się Tobą - mistrzostwo <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, rewelacyjnie wyglądasz! koszula jest obłędna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! Jak zawsze z resztą :) Ja uwielbiam połączenie brązu, beżu z czarnym. A Ty powinnaś polubić, bo wyszło Ci ono idealnie. No i jeszcze numer Massive Attack... Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie Kochana,jak zawsze wyglądasz fantastycznie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobrze poradziłaś sobie z tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula zdecydowanie na plus! Ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz genialnie! kurtka, koszula torba są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo mi się podoba ta stylizacja!
    Masz piękny kolor szminki. Jakiej używasz?
    Btw. genialne są te gify. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest niesamowita.. kwiaty to jeden z moich must have na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne gify, dzięki nim oglądanie takich ładnych stylizacji jest jeszcze ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :))

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Też mam tą torbę, nie mogłam się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest piękna, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne połączenie, efekty na zdjęciach też fajne ;) Przyjemnie się patrzy i sama chętnie też bym się tak ubrała ;) Koszula bardzo sympatyczna, tylko jakoś dziwnie ją nosisz. Torebką jestem niezmiennie zachwycona, ale jeszcze jej nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie? Z tyłu jest dłuższa, spodnie z niższym stanem, wyglądałoby to co najmniej głupio gdybym co chwile musiała się poprawiać, bo robiłaby się ,,buła'' hehe

      Usuń
  15. wspaniala koszula i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. sweiten ta animacja ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, koszula jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna stylizacja, świetna kurtka i torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie zestawiłaś tą koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem całkowicie na tak! Mam tą koszulę i twierdzę, że jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny look! koszula jest niezastapiona!

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo! te ruchome najlepsze. więęęcej !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! jestem zakochana w ramonesce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygladasz poprostu genialnie... !!

    Zakochałam się w tej cudownej torebce <3

    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz:) a torebka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham tą skórzaną ramoneskę <3 ZAPRASZAM DO MNIE, nowa stylizacja http://www.hausoferick.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. perfect shirt!!

    xo
    www.aroundlucia,com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna koszula! Patrząc na inne posty, jak zawsze wyglądasz interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz rewelacyjnie! a pierwszy gif skradł moje serce! jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz:) a koszula jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ile dałaś za torbę? śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie :) Świetny pomysł na obrotowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ;o kocham Twój gif tutaj ;oo <3
    wyglądasz idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. love the shirt, the belt, your hair and the leather jacket!

    which mean i love the whole outfit! haha

    xx

    http://shoesncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaj uwielbiam sposob w jaki prezentujesz zdjecia! Masz swietnego fotografa i osobe zajmujaca sie obrobka zdjec - jezeli sama sie tym bawisz, to gratki- wychodzi Ci to GENIALNIE! Ach no i modelka tez z Ciebie przednia! :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...