piątek, 2 marca 2012

NEW IN ♥ ♥

Wiem, że powinnam dodać post który obiecałam Wam tutaj, wybaczcie bowiem jeszcze trochę to potrwa... - siła wyższa... 
Natomiast pokażę Wam czegóż możecie spodziewać się w najbliższym czasie.

ps  Odliczam dni, bo już 7 marca ZARA otwiera polski sklep online, a to bardzo dobra wiadomość!
Mam kilka swoich  typów, także będę miała okazję zrealizować bon, który dostałam w prezencie :)


FOTO: Ja :)

koszula, parki-H&M
bluza- Stradivarius
torba- Zara
sweter, buty-H&M
jimmy- prezent
 bon - Zara Poland
biżuteria- Glitter


25 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać spasowań:D

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale, że Zaraz będzie miała sklep online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w mieście nie ma Zary, dlatego tak cieszy mnie ten fakt :)

      Usuń
  3. Najlepsze zdjęcie z perfumami na talerzu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, szczególnie to z perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy ! :D
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. same wspaniałości się zapowiadają-torbę z Zary też mam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat na dzień kobiet otwierają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy świetne! widzę tę piękną torbę z zary

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia a najbardziej podobami sie to z Jimmy Choo!

    OdpowiedzUsuń
  10. torba jest piękna :) super nowości.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcie z perfumami <3
    Torba jest świetna, żałuję że kupiłam wczesniej podobną i niestety większą w h&m :(

    zapraszam do mnie dziś trochę o moim pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten złoty sweter jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fotka z perfumami na talerzu - EXTRA !:D
    Bardzo fajne nowości. :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie tu u ciebie :) wpadniesz do mnie :)? może się poobserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjecia ! zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do hm!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten sweter/bluzę ze Stradiego też mam i jestem w nim zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba z klasą ;) podoba mnie się to.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...