niedziela, 18 marca 2012

Waiting for the right time.

Nareszcie aura dopisuje, co napawa mnie niesamowitym optymizmem i daje ogromną chęć do działania. W głowie coraz więcej pomysłów. A oto jeden z rezultatów tegoż pozytywnego nastroju.
Chyba zauważyłyście, że dość rzadko sięgam po sukienki. I to nie dlatego, że ich nie lubię, raczej zwyczajnie nie potrafię znaleźć takiej, która idealnie skomponuję się z ciężkimi butami, skórami i etc. Przy jej wyborze zazwyczaj sugeruję się niebanalnym fasonem tudzież wzorem. 
 Myślę, że tu parkę równie dobrze mogłaby zastąpić skóra, jednak nie mogłam się powstrzymać i myślę, że to czyni całość znacznie mniej szablonową - bardziej odważną...

FOTO: Mój D.
parka- SH
sukienka -H&M
buty- Marisha (Heavy Duty)
torba- Zara
okulary- Ray Ban

63 komentarze:

  1. wyglądasz fantastycznie:) uwielbiam Twoje włosy zawsze wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parka cudna,a sukienka pasuje tu idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle klimatyczne zdjęcia i ciekawa stylizacja =]

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! ;) świetna szminka ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka,bardzo mi się podoba całość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochalam sie w sukience <3 Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny outfit, brąz i turkus świetnie ze sobą grają, masz świetne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i torebka!

    P.S Mierzyłam sukienkę z tego samego materiału, ale pas miała za wysoko, może powinnam zmierzyć tą którą Ty prezentujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy i klimat zdjęć lova max.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piekna sukienke! Cudne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie dobrałaś otoczenie, niczym country girl ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bosko to za mało! a wręcz nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się tu barwy ubrań! taki fajny odcień niebieskiego i połączenie tego z lekkim brązem jak dla mnie idealnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka- idealnie do Ciebie pasuje:) bardzo dobrze, że połączyłaś ją z parką- z ramoneską byłoby bardziej banalnie;) jednym słowem wyglądasz zjawiskowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko świetne, ale buty po prostu wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie :) szczególnie podoba mi się to zdjęcie z domem w tle.

    OdpowiedzUsuń
  18. hi dear!!!
    you are very beautiful..and your blog is so amazing...
    I'd like to know what do you think about my post on my blog..
    http://www.2befab.com/2012/03/mad-about-conspiracy-shoes.html
    xoxo2befab

    OdpowiedzUsuń
  19. Ukradnę Ci te piekne buty<33

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka :) całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znakomity styl boho,cudnie w nim wyglądasz.Co się tyczy dodatków to torba znakomicie wygląda twojej ręce :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. o, masz te swietna sukienke :) jak ona mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha to ja ma spodnie a Ty sukienkę w ten deseń-czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad spodniami , ale miałam ogrrromną ochotę na sukienkę... Ta zima mnie wykończyła heheh

      Usuń
  24. sukienka z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  25. Przede wszystkim piękna torebka! :) Uwielbiam połączenia lekkich sukieneczek z ciężkimi botkami. Sama się pewnie nie odważe na taką stylizację, ale u Ciebie wygląda to rewelacyjnie!
    Ps. nie mogę uwierzyć, że taką parkę można kupić w sh :)
    Zapraszam do mnie, nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wieeelkie :*
      A powiem Ci szczerze, że wszystkie moje letnie parki pochodzą z lumpeksu, także zapewniam że można :):)

      Usuń
  26. świetne po całości, ta sukienka jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko mi się podoba i wszystko ze sobą gra :D
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, sukienka wygląda idealnie z parką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia i torba! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny luźny look :) buciory wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestaw, częściej noś sukienki :) Lekka, zwiewna kiecka i ciężkie buciory to często najlepsi przyjaciele ;))

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się to zestawienie z tą sukienką :)

    na lato bedzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie, bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny set<3 Sukienka jest obłędna;) myślę o spodniach w takie wzory:) Ps: Nie mów, że masz gołe nogi???????;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdjęć zdjęłam rajty bo jakoś głupio się błyszczały w słońcu ;/

      Usuń
  35. bardzo mi się tutaj podoba więc dodaję do obserwowanych :) i stylizacje i Ty :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  36. to jednak prawda że jak zaświeci słoneczko to od razu śliczne zdjęcia wychodzą :)
    w ogóle ślicznie wyglądasz :)

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne połączenie parki i kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  38. oh la la, świetne połączenie sukienki i parki :)
    Robi się tak trochę w stylu "boho" :) Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo Wam dziękuję, każdej z osobna !

    Zdjęcia to oczywiście zasługa mojego prywatnego fotografa :) - Dziękuję w jego imieniu:):)

    Buty?? !! ---> łapcie więcej www.heavyduty.pl

    POZDRAWIAM :*****

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wszystko połączyłaś ♥ no i przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zastanawiam się nad tą sukienką z zamkiem na plecach i rozkloszowaną od talii w ten sam wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne połączenie kolorów:)! Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Love love love that bag!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czy to wina świetnych zdjęć czy pięknej stylizacji, ale podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna stylizacja, wygodna, codzienna, ale jednocześnie kobieca i elegancka :)

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...