poniedziałek, 6 czerwca 2016

Oversize'owa, jeansowa kurtka w kobiecym wydaniu || SUMMER LOOK


Oswoiłam się z typowo letnią aurą i wysokimi temperaturami, odświeżyłam letnią garderobę i przygotowałam dla Was stylówkę z wakacyjnym zacięciem. Przyznam, że marzą mi się wakacje i błogie lenistwo, kiedy wszystko mogę, a nic nie muszę... Niestety w chwili obecnej wakacje mogę wybić sobie z głowy i powinnam skupić się tylko na tym co muszę zrobić w najbliższym czasie. Mam jednak cichą nadzieję, że moja praca nie pójdzie na marne i niebawem przyjdzie czas na zasłużony odpoczynek.  Wróćmy jednak do tematu stylizacji, która jest połączeniem wszystkiego, co w codziennych zestawach lubię najbardziej, czyli miejski luz z kobiecymi akcentami. Wierzę, że połączenie jeansowej kurtki w bardziej grunge'owych klimatach i Waszym zdaniem świetnie komponuje się z delikatną i zwiewną, popelinową bluzką. Dajcie znać w komentarzach!

                                                                                                                                                                                               Dobrego dnia!





kurtka - Zara | bluzka - Zara | jeansy - second-hand | torba - Diverse (tutaj) | buty - Reebok Classic (Heavy Duty) | zegarek - MOCKBERG (tutaj) | okulary - H&M | pasek - second-hand | bandana - second-hand


8 komentarzy:

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...