czwartek, 30 czerwca 2016

Simple black dress & ripped denim jacket & CHOKER necklace


Warstwowe zestawienia, to jak wiecie moja słabość. Wykorzystuję każde chwilowe załamanie pogody, niestety lato w pełni i czas pogodzić się z faktem, że ulubione okrycia wierzchnie przydadzą mi się już tylko chłodniejszymi wieczorami... Chcąc połączyć w jedną, spójną całość sprzyjającą aurę i moje zapędy ubierania się na włóczykija, postanowiłam pójść na kompromis... Połączyłam czarną sukienkę z ulubionymi czarnymi jeansami, w ten sposób udało mi się zachować kobiecy klimat, a żeby nie było za nudno dodałam oversize'ową, jeansową kurtkę. 


Jak widać to kolejne zestawienie, w którym skupiam się przede wszystkim na dodatkach. Szczerze powiedziawszy, to one nadają charakteru całej stylizacji. Naszyjnik, to moja biżuteryjna fanaberia. Wiecie, że dość rzadko noszę bogato zdobioną biżuterię, dlatego tego typu, minimalistyczne rozwiązanie, spodobało mi się tak bardzo, że zapragnęłam mieć, swoją sznurówkę, zawiązaną w okół szyi.Pozostając jednak w temacie dodatków, muszę wspomnieć o skórzanej torbie, której pochodzenie Was zupełnie nie zaskoczy. Otóż, znalazłam ją w lumpeksie. Wysokiej jakości skóra naturalna, za niecałe 9zł, to kolejne całkiem dobre i oszczędne rozwiązanie. Jeśli o oszczędzaniu mowa, to w kwestii zakupu okularów, również zostało mi zaoszczędziłam kilka groszy. "Ray Ban Round Metal", to chyba jeden z spośród najbardziej pożądanych modeli okularów w tym sezonie. Z pomocą śpieszy Zalando.pl, gdzie w tej chwili trwa promocja -20% na wybrane modele, a pamiętajcie że zapisując się do newsletter'a, otrzymacie dodatkowe -40zł na zakupy.



kurtka- Zara | sukienka- H&M % | spodnie - Zara (second-hand) | mokasyny - H&M % | torebka- second-hand | okulary- Ray Ban (tutaj)

6 komentarzy:

  1. Piękne buty <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, zestaw z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Świetny ten jeansowy płaszczyk! Genialny zestaw! ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze cudownie.
    Każdy detal idealnie dopasowany

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie potrafię tak świetnie łączyć elementów garderoby przez co warstwy wyglądają u mnie kiepsko...

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...