niedziela, 17 sierpnia 2014

BERLIN trip / szara sukienka PRESKA

Tegoroczne wakacje wydają się najbardziej intensywnym okresem od kilku lat. Nie pamiętam, kiedy ostatnio tak aktywnie spędzałam czas. Podróże dalsze i bliższe z pewnością dały mi dużo pozytywnej energii, która będzie niezbędna na kolejne miesiące. Co do samej stylizacji, to wydaję mi się, że nie muszę zbyt wiele dodawać, wszystko po prostu tak, jak lubię, można wręcz powiedzieć, że ''po mojemu''.

ps Jeśli czujecie niedosyt, to po więcej berlińskich fotek zapraszam tutaj i tutaj.


 FOTO: Mój D.

sukienka- PRESKA (tutaj)
torebka- Mohito
trampki- H&M
okulary- Optyline.pl (tutaj)






14 komentarzy:

  1. Very beautiful, I loved the look and the photos were very beautiful.
    Kisses,
    Dandara

    OdpowiedzUsuń
  2. Dariusz po raz kolejny się spisał :) Cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, super pozytywne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! świetne zdjęcia :D śliczna sukienka :) :* ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie proste sukienki, które mają w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna i oryginalna sukienka :))
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie w tej sukience i świetne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, idealny na wycieczkę. Jak ja dawno nie byłam w Berlinie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo ciekawa, ślicznie na Tobie leży ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Słońce!! :*
    piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. też uważam, że świetne zdjęcia. Katalogowe.
    Zazdroszcze Ci wakacji, moje były jakieś takie zdechłe i przeleciały jak przez palce piasek.

    Look wygodny, na zwiedzanie, ale z pazurkiem.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...