niedziela, 10 sierpnia 2014

Szara sukienka z SUGARFREE.pl

Sądząc po rosnącej ilości sukienek w mojej szafie, można stwierdzić, że już w stu procentach przekonałam się do bardziej kobiecych rozwiązań na co dzień, a co najlepsze, to wcale nie mam ich dość, a wręcz chcę jeszcze więcej. Oczywiście mam na nie swój własny sposób, co bardzo dobrze ukazuje dzisiejsza stylizacja. Wszystko bez zbędnego "nadęcia", lekko dziewczęco i bez kombinacji.


Foto: Mój D.

sukienka- SUGARFREE.pl (tutaj)
trampki- ZPIZ.pl (tutaj)
torba- H&M
kurtka- DKNY (sh)
bransoletki- VLS (tutaj)







19 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz i super zdjęcia kochana :) Jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz rozmiar tej sukienki? strasznie mi się podoba ale waham się co do rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz ślicznie :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka, super ją połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobną sukienkę i muszę przyznać, że pokochałam ten fason:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta sukienka, połączenie jej z kataną i sportowymi butami było genialnym pomysłem ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo dziewczęca podoba sie i mi i córce z tymi kwiatami fajny pomysł idealnie się komponują z kolorem ust brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, sukienka jest rewelacyjna i cudne trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, jest dziewczęco i bez zadęcia.

    Trampki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest cudowna, wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza sukienka!
    wyglądasz doskonale jak zawsze!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka idealne ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne trampki, przekonałaś mnie do nich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozddrawiam, sympatyczną Panią ze sklepu HD we Wzorcowni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz w tej sukience! świetne zdjęcia :))

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja, chętnie bym przygarnęła tą sukienkę. :) Do tego mam taką samą torbę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...