niedziela, 24 sierpnia 2014

TEES z REdesigned STories FActory / FUERTEVENTURA

Im mocniej w powietrzu wyczuwalna staje się jesień, tym intensywniej wracam wspomnieniami do piekącego słońca, gorącego piasku i błękitnej wody. Do wszystkich wspaniałych zakamarków, które udało nam się odkryć często zupełnie przypadkowo, czego owocem są zdjęcia, którymi dziś z Wami się dzielę. Zwyczajnie nie umiem zapomnieć wszystkiego, co zobaczyłam i co przeżyłam na Fuercie. W głowie snuję kolejne plany na kolejne podróże. Przysięgałam sobie, że na tym się nie skończy, że będę podróżować dopóki wystarczy mi sił i pieniędzy rzecz jasna.


 Foto: Mój D.

spodenki- H&M
trampki- NY







29 komentarzy:

  1. Powtórzę się... piękne zdjęcia! Koszulki z Redesigned boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze obie wracamy w tym samym czasie do wspomnien z Fuerty ;) (Akurat robie post z niej :)
    Cudowne zdjecia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe są te zdjęcia!
    dawno nie widziałam takich dobrych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna letnia stylizacja, swietny klimat zdjec

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wypasione, Fuerta też - na następny urlop polecam Lanzarote i jej księżycowy wulkaniczny krajobraz i moje ulubione plaże Papagayo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja stylizacja, ale to tło!!!! I zdjęcia! Miazga! Nie moge sie napatrzec! Az mnie zazdrosc zzera, tez chce tam zdjecia zrobic:D haha :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się klimat zdjęć :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow zdjęcia czad ! rewelacja można je oglądać i oglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! :D cudownie razem wyglądacie :)

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak Ty się wbiłaś w tę scenerię??!! Tak pusto... chyba była zamknięta dla ruchu ta droga. Piękne zdjęcia.

    Oboje wyglądacie bardzo na luzie, młodzieńczo i wakacyjnie. I nóżki masz jak złoto;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow! Fantastyczne tło! ;O Wy również jesteście wspaniali!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, tło idealne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne miejsce do zdjęć ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia, wybraliście świetną porę! :) Aż miło popatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wow - zdjęcia są idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia!!! Idealne wykorzystanie światła :) Jakiego aparatu i obiektywu używasz ?
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje okulary są tak słodkie !!!

    life15juicy.wordpress.com - young aspiring fashion and costume designer/stylist sharing unique views on fashion/clothing as it relates to modern society/culture.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny zestaw wakacyjny!
    Widze ze mamy podobne postanowienia, podrozowac do konca swiata i jeden dzien dluzej :)
    Do tego ta muzyczka...rozplywam sie...mmm....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale klimat! <3 Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zdjęcia, klimat nie do opisania !
    Dodaję do obserwowanych <3
    Zapraszam też do mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjecia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw i oczywiście zdjęcia jak zawsze pierwsza klasa. Prosimy o więcej :).

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...