piątek, 29 sierpnia 2014

Łososiowy komplet / Bokko.pl

Typowo kobiece zestawy na blogu pojawiają się bardzo rzadko i nie dlatego, że nie lubię, a wręcz przeciwnie-uwielbiam, ale jakoś zupełnie mi nie po drodze po spódnicę, czy sukienkę w codziennej gonitwie. Zazwyczaj idę na łatwiznę i w pośpiechu wybieram ulubione jeansy, do tego jakiś top i stylizacja gotowa. Ale przyznam się bez bicia, że przygotowanie dzisiejszego zestawu zajęło mi dosłownie tyle samo czasu, a efekt oceńcie sami. Wiem jedno, to pierwszy, ale nie ostatni komplet w mojej szafie! Nie dość, że świetnie się prezentuje, nadaje kobiecego charakteru stylizacji, to jest całkiem funkcjonalny, a wygodę cenię sobie ponad wszystko.


 Foto: Mój D.

komplet - BOKKO.pl
ramoneska- Sheinside.com (tutaj)
buty- H&M
torebka- Glitter
bransoletka KARMA-  BY ILO (tutaj)



16 komentarzy:

  1. piękny ten komplet !
    mam tak samo- uwielbiam szpilki i sukienki, a na blogu trampki i trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi tylko jakiegoś naszyjnika i cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia!! :* cudownie wyglądasz! :)

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne nogi których oczywiście Ci baaaaaardzo zazdroszczę. Komplet jest cudowny i rewelacyjnie w nim wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka i torebeczka są super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy ten komplecik i uroczy ma kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jak dla mnie bomba :) wyglądasz kochana pięknie :*
    Uwielbiam Twoje włosy :)
    pozdrawiam,.Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu nuda... zachwycasz jak zawsze! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie przełamałaś ten słodki komplet kurtką skórzaną, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Idealnie! Piękny kolor kompletu ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny ten look!

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych nóg to ci pewnie koleżanki zazdroszczą, wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nogi! Wow! Widzę "just her NOGI!" :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...