środa, 20 sierpnia 2014

New in / Nike ROSHE RUN

Ostatnimi czasy niewiele rzeczy jest wstanie zrobić na mnie wrażenie, zrobiłam się nad wyraz wybredna, a co za tym idzie, bardziej oszczędna... Wybieram uniwersalne, ponadczasowe kroje, wzory i kolory, takie które z pewnością na tysiąc sposobów połączę z resztą garderoby. Mówią, że "butów nigdy za wiele, i że "natury nie oszukasz" zgadzam się w stu procentach z tymi stwierdzeniami, bo jeszcze do niedawna walczyłam ze swoim "butoholizmem", jak widać poległam i do sportowej kolekcji dołączyły proste, mega stylowe Nike Roshe Run, które już niebawem pokażę Wam w stylizacji.





18 komentarzy:

  1. Tak, ostatnio również jestem bardziej wybredna i rzadko widzę coś dla siebie w sklepach :) Ale te buciki są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama się nad nimi zastanawiam, są świetne!
    Kupowałaś w sklepie stacjonarnym czy online?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten model Nike ! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja choruje na roshe runy w palmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj też bym z chęcią przygarnęła te w palmy <3
      Wiem, że to pierwsze ale nie ostatnie Roshe ;)

      Usuń
  5. gdzie kupione? nigdzie nie widzialam czarnych

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty! :D

    http://www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty, też jesteśmy zdania,że klasyczne modele są idealne
    przy okazji zapraszamy do nas na wpis poświęcony metamorfozie wizerunku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też podobają mi się Rsshe Runy, ale zastanawiam się czy one się szybko nie zniszczą czasami..

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są super
    mam do Ciebie pytanie :D uwielbiam Twoje włosy,są genialne :) możesz powiedzieć jak robisz te loki? Wygląda to bardzo naturalnie.
    pozdrawiam,
    Kinga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale włosy to moja zmora hehe, a loki układam prostownica ;)
      pozdrawiam ;)

      Usuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...