czwartek, 21 sierpnia 2014

Płaszcz w kolorze babyblue + Nike Roshe Run

W ostatnim poście wspominałam o swoim "butoholiźmie" i jak wobec niego jestem bezradna. Niestety, gdy powtarzam sobie w głowie "nie tym razem , daj sobie spokój’’, budzę w sobie jakąś siłę, nad którą nie ma żadnej kontroli, a która prowadzi mnie wprost do jaskini lwa… i tak oto wychodzę z kolejną, wymarzoną parą. Można to leczyć? W tym wypadku nie mogłam się oprzeć Nike Roshe Run i jak widać, nie był to nietrafiony zakup. Sprawdzą się dosłownie w każdej odsłonie, a przy tym są niesamowicie wygodne. Dziś w typowo miejskim zestawieniu, z płaszczem z FRONT ROW SHOP, który w zasadzie może też pełnić rolę sukienki i doskonale sprawdzić w bardziej eleganckim wydaniu.


 Foto: Mój D.

sukienka/płaszcz- Front Row Shop (tutaj)
bluzka- Tally Weijl %
torba- H&M
buty- Nike Roshe Run
bransoletki VLS (tutaj)
okulary- Ray Ban (tutaj)







20 komentarzy:

  1. Uwielbiam, ale super to wymyśliłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny ten płaszczyk-sukienka <3 Świetny kolorek :) Lubie koszulowe sukienki więc ten fason bardzo przypadł mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też cierpię na tę chorobę i zawsze powtarzam, że jeśli kiedyś wygram w lotto, pierwsze co zrobię, pójdę wydać bez kontroli na buty;-)

    Bardzo mi się dziś podobasz, wszystko to takie leciuteńkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie :) gdzie to? Centrum Wło, ale gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobała ta sukienka jako płaszcz, zresztą takimi butami też bym nie pogardziła ;) Dodam, że i ja butoholiczką jestem, więc jest nas wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, super narzutka, a do tego bardzo funkcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszczyk ma boski kolor <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płaszcz jest genialny, jestem zachwycona tą stylizacją ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! świetne zdjęcia :) a buty - genialne! ^_^ niedawno też kupiłam sobie nike i jestem bardzo zadowolona ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta płaszczo-sukienka jest fantastyczna i niesamowicie uniwersalna. Wyglądasz jak zwykle rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjęcia, jest z Ciebie świetna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się styl tego zestawu, luźny, sportowy, a jednocześnie elegancki dzięki torbie i okularom. Przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowny jest ten płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, mam podobne roshe run'y tylko czarno białe :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. plaszczem jestem oczarowana, chce taki czarny :D reszta zestawu rowniez fajna i dobrze polaczona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny look <3 piekne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny płaszcz szukałam właśnie takiego :)
    Zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tworzysz piękne zestawy, masz w sobie to coś, co sprawia, że z przyjemnością się Ciebie ogląda na zdjęciach. Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...