sobota, 1 października 2011

30 Seconds to Mars

Zazwyczaj unikam silnych tendencji modowych, ale nie tym razem...
,,Galaktyczny trend'' dopadł również mnie, a wszystko za sprawą tuniki/sukienki ze sklepu internetowego OH MY FROCK
Jeśli poszukujecie oryginalnych i niebanalnych ciuchów zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu. Zapewniam że każda z Was znajdzie coś dla siebie! 
Bazą stylizacji jest oczywiście niezastąpiony dżins, grunge'owa kurtka i obdarte spodnie to chyba zgrana parka, połączenie niezawodne w codziennych stylizacjach.
Zdawałoby się, że kolejny mocny akcent obok gwiazdozbioru to za dużo, ale przyznajcie że torba zgrała się idealnie z resztą, powiedziałabym nawet, że nadała charakteru całości...
ps Przypominam o konkursach ClubCouture (tutaj) i H&M  (tutaj)


FOTO: MÓJ D.
kurtka- SH
spodnie-SH
buty- Tally Weijl
torba- NY
okulary/biżuteria- H&M

59 komentarzy:

  1. Torba- mistrz! Tunika też świetnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kosmiczne printy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanka kosmicznego trendu ale w Twoim przypadku wyszlo to bardzo fajnie :) Super kurtka i ladnie Ci w nowym kolorze wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kupić tą torbę ale wybrałam inną z river island ale ta jest naprawdę fajna:) Piękna tunika i cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie! Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, bardzo ładny kolor włosów! top jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki wielkie! Ty wyglądasz bardzo zjawiskowo w tej galaktycznej tunice!

    OdpowiedzUsuń
  9. oszalalam !!!! tunika jest cudna!!! fajny zestawik :))

    OdpowiedzUsuń
  10. co to za miejsce?
    + naprawdę fajna tunika ;D

    http://fashionxlifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna galaktyczna tunika oraz torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfit and photos! Love your jeans, your top and your wedges! xxx

    free-style-fs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw ;) już nie taki letni, ale zupelnie nie jesienny w charakterze ;) bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta tunika! chciałam wejść na tą stronę ale żaden sklep się tam nie wyświetla

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie wszystko mi się podoba:) Wyglądasz pięknie;) Ale te buty i torbę to chętnie bym ci ukradła;) Ps: Masz boskie nogi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. love the galaxy tank top! very cute!

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zestaw bardzo fajny. a tunika rewelka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co poradzić jak pokusa jest silniejsza?:)
    Nie ma co żałować, bo świetnie połączyłaś tę galaktyczną bluzkę.;)
    I teraz, możesz być dumna, że masz drogę mleczną we własnej szafie.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. wooooooow, amazing!! love your sunglasses and your bag *_*

    xoxo A.

    OdpowiedzUsuń
  20. magiczne tło muzyczne, uwielbiam tych chłopaków, ich teledyski to takie mini filmy, a "from yesterday" to mój numer jeden - pełen zachwyt

    tunika w połączeniu z jeansem została cudownie ujarzmiona - jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no! Niezły zestaw. Choć muszę przyznać, że chciałabym Ciebie spotkać na włocławskich ulicach w takich niebanalnych stylizacjach. Zazwyczaj gdy Ciebie widuję nie wyróżniasz się w tłumie.

    Duży plus za torbę. Twoja jest czerwona? Na wieszakach w NY wyglądała jak pomarańczowa. Są inne kolory?

    Pozdrawiam,

    C.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tyle nowych rzeczy i tyle pomysłów na zestawy a aparat mi się zepsuł i dopiero za 2 tygodnie będzie analiza co mu dolega;/ także zniknęłam na jakiś czas hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna torebka :)
    i kurtka mega
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna torebka;) A ten galaktyczny trend bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie, zdjęcia robione w wspaniałym miejscu. A tak po za tym ta podkoszulka jest świetna. xx

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za miłe słowa :)
    tunika jest mega a toraba :) mmmmmhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam jeansówkę i tunike! :d

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNA torba!! Dlaczego ja nigdy nie wchodzę do NY? chyba musze to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny set. I choć galaktyka na ubraniach się przeżarła to u Ciebie mi się podoba nadzwyczaj!;)

    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAKOCHAŁAM SIĘ W BLUZCE I TOREBCE<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna tunika!Torba też mnie zachwyciła-jest genialna!Świetnie wyglądasz w tym wszystkim:):*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez jestem nimi zauroczona. Fakt faktem, nie nabyłam nic w galaktycznym stylu, ale to tylko kwestia czasu :)
    SUPER !

    B&B

    OdpowiedzUsuń
  33. oprócz Twoich zestawów, które zawsze mi się podobają, cenię sobie to w jaki sposób Twój chłopak je foci :) świetnie to pokazujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny top!!! Bajeczny! I super torba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealny zestaw i świetne zdjecia ;) bardzo mi się podoba ta notka.

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjna jest ta galaktyczna tunika! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. ale kosmicznie u ciebie :) i do tego tak zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś świetna! :) cudowny set! witam w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw! A koszulka genialna.
    czy buty to aktualna kolekcja? są jeszcze do dostania? mogę wiedzieć, jaka była ich cena?

    Pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń

  40. DZIĘKI WAM!!

    Anonimowy: Buty kupiłam w zeszłym roku, nie pamiętam dokładnie ile kosztowały ale coś koło 150zł

    .mejdinka: dzięki :)

    Pola- Też nigdy nie byłam przekonana do NY, ale ostatnio znalazłam tam kilka fajnych rzeczy...

    C.: Widujesz mnie jak ide do pracy, czy jak z niej wracam ? ;] Niestety na co dzień nie mogę sobie pozwolić na takie kombinacje, bo nie wyglądałabym wiarygdonie w koszulce w kosmos ;/
    Zresztą kto powiedział, że chcę się wyróżniać ???

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle świetnie.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Z jednej strony luźny i miejski, z drugiej bardzo seksowny look:P bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kosmiczna tunika! Zazdroszczę też torby i butów!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz, od jakiegoś czasu już kombinuję jak nosić dżins+dżins, ale nie mam pomysłu - Twoje połączenie jest świetne ;) fajnie , że kurtka jest taka krótka, długa nie wyglądałaby chyba dobrze

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...