środa, 5 października 2011

You've been here before !

To chyba były ostatnie ciepłe dni, dlatego nie obyło się bez wyprawy rowerowej z moim D.
Set...? Zwyczajny, luźny, rowerowy... 
Choć na chwilę mogłam poczuć się jak super bohaterka, w koszulce od AYOXX.
Spodnie to ostatni lumpeksowy łup, dziś w wersji luźniejszej, ale mam na nie jeszcze kilka pomysłów, które na pewno zobaczycie niebawem...
Kurtka to chyba jeden z lepszych zakupów. Tak wiem, widziałyście ją już tu i tu, ale cóż poradzić kiedy psuje praktycznie do wszystkiego?! 
Drugim elementem, którego tutaj nie mogło zabraknąć to trampki ! Te typowo letnie, z płótna zamieniłam na skórzane, idealnie sprawdzają się jesienią. 


FOTO: Mój D.

T-Shirt- AYOXX
spodnie- Love Label (SH)
trampki- Converse
torba- Reserved
kapelusz-H&M
ramoneska-H&M

53 komentarze:

  1. bardzo oryginalnie, na pewno zwróciłabym na Ciebie uwagę na ulicy:)
    super set

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! świetnie połączyłaś wszystko kolorystycznie! jedynie do czego mogę się przyczepić to spodnie, wydaje mi się, że są za duże? lepiej by tu pasowały obcisłe rurki, wtedy byłby ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie czerwonych rurek ze skórzaną czarna kurtką! świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koszulka :)
    a spodnie idealnie dobrałaś kolorystycznie do swojej bryki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz:)
    a rower <3 zabójcza czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym mieć u siebie takie lumpeksy! zawsze wyszukasz coś fajnego! całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie:)uwielbiam takie sh skarby:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój, na rower rewelacja....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, zarabiste to przedostatnie zdjecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, bardzo stylowo:) No i rower idealny dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! przedostatnie zdjęcie ! Zazdroszczę Ci faceta, który robi taaakie boskie foty :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wyglądasz. Niby zwyczajnie, ale ładnie. Super spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna Supermenka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaah, wyglądasz kapitalnie! też mam skórzane conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się :) świetna koszulka :) ♥

    xoxo

    pinka-panska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz naprawde pięknie!
    zawsze chcialam mieć koszulke supermana xd!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw!! top mi się najbardziej podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Supermenowa bluzka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak najbardziej na tak!I outfit i zdjecia genialne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. t-shirt świetny :)
    spodnie mają śliczny kolor :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie! Czerwone spodnie to mój must have i poluję na nie właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny T-shirt!!<3 i ta kurtka rzeczywiście boska:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna koszulka, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous outfit and photos! Love your pants, your top, your hat and your jacket! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie kupuję to w całości:D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie! wszystko mi tu pasuje w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam odważne kolory. Spodnie powalają! Nie mówiąc już nawet o tym przegenialnym t-shircie. Do tego trampki i kapelusz. Jestem absolutnie zauroczona! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko w tym zestawie jest świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. awesome pics and outfit!
    I am writing you tho to make you aware that you are advertising for a scam company, risingtaste.com. Please read my post for more info:
    Fashion in the Fog: Risingtaste-Where Scam meets Fashion

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam na nowy konkurs u mnie na blogu :) do wygrania para butów :D

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne conversy! :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. heeey, great look ;)
    im a new follower
    can you visit my blog? http://truecolorsoffme.blogspot.com/
    =*

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się ta nonszalancja w tym stroju:D wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne conversy! Idealne na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko w tym zestawie wygląda świetnie! Jesteś inspiracją dla wielu dziewczyn :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw, boska koszula i te zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. strasznie fajne masz te zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...