wtorek, 18 października 2011

New Light of Tomorrow

Temperatura za oknem coraz niższa, odświeżyłam już swoją jesienno-zimową garderobę. 
Letnie rzeczy poszły już na dno szafy, za to grube swetry i zimowe okrycia wierzchnie, są już pod ręką.
Ostatnio zaopatrzyłam się również w kilka zimowych gadżetów, znalezionych na www.style.allegro.pl: niezawodna uszatka,ciepłe rękawiczki i uniwersalny komin, są świetnym uzupełnieniem mojej dzisiejszej jesiennej kreacji, za to bazą jest ciepła flanelowa koszula, dzięki niej całość utrzymana jest w moich ulubionych grunge'owych klimatach...


FOTO: Mój D.
koszula- Modomania
czapka- Szaleo_pl
komin- Szaleo_pl
rękawiczki-Szaleo_pl
spodnie- H&M
buty- Heavy Duty
pkulary- Ray Ban szkla.com 
kurtka- SH + DIY
torba-Reserved
kolczyki- Glitter

46 komentarzy:

  1. jakiej szminki używasz? szukam takiego koloru:))

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz. świetna kurtka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw. kurtka świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdradź co to za szminka, jest piękna! koszula również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw!
    spodnie wyglądają genialnie w tym połączeniu, kto by pomyślał! ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna czapa:)chyba mam te same spodnie tylko w wersji granatowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja :) Taka luźna, cieplutka i przyjemna dla oka :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko to razem świetnie się łączy. Krata, skóra,dżins, dzianina. Powinien powstać chaos, ale jest genialna stylizacja. :)

    Ps.: Też dzisiaj zrobiłam nowe porządki w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kurtka wyglada super!!!!! zachwycona jestem nia i calym zestawieniem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasiek,edtt- kupiłam ją w drogerii Natura, firma catrice, numer 050 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, na luzie ale z klasą :) podobają mi się okulary. ale ja bym chyba zmarzła w 5C w tej koszulce... ale z podpopwiedzi chętnie skorzystam :) bo sama lubie łapac okazje na allegro :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez wątpienia wiesz ja się ubrać by wyglądać oryginalnie i nie marznąć, buciki i czapa - moje must have!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te portki!!!super buty i czapa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super spodnie, extra wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! aż miło popatrzeć!! pozdrawiam serdecznie /marta

    OdpowiedzUsuń
  17. super czapa;), poluję na taką, mam pytanko masz na sobie czarny kolor tej czapki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zestawienie!! Te wszystkie faktury razem Tworzą coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały zestaw, taki na luzie ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super czapa;), poluje na taką, jaki masz kolor na sobie? czarny?

    OdpowiedzUsuń
  21. super zestaw:)idealna cebulka:)na jesienną pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna czapa, komin i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Albo mi się wydaje, albo masz moje wymarzone kolczyki z glittera - krzyże za 20 zl! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. swietnie! bardzo podoba mi się takie warstwowanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. dawno nie widziałam tak świetnego jesiennego zestawu! te rzeczy wszystkie raz i każde z osoba są mega fajne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sama bym mogla się tak ubrac i to od razu :D
    najbardziej podobaja mi sie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jestes! podoba mi się!

    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...