niedziela, 9 października 2011

I'm on call, to be there...

Czujecie jak natura zapada w stan hibernacji ?
To już ostatnie podrygi lata na blogu. Zwiewna sukienka w towarzystwie grunge'owej kurtki to zestawienie idealne, do tego rdzawe kozaki i jesienna kreacja gotowa :)

ps Czy odświeżyłyście już swoją jesienną garderobę? Mam nadzieję, że tak!
Niebawem na blogu konkurs, w którym będziecie mogły się wykazać i wygrać niezłe nagrody :)
A tym czasem przypominam o konkursie gdzie możecie wygrać 20USD na zakupy  w sklepie internetowym ClubCouture !! 


FOTO: Mój D.

kurtka-SH
sukienka- H&M %
torba- Marks&Spencer (SH)
biżuteria-H&M

67 komentarzy:

  1. Przepiękne, jesienne zdjęcia i super połączenie tej kurtki z sukienką :) Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy zestaw! :)




    u mnie nowy post www.gold-lady.blogspot.com zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia - jak zwykle- cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit. jeszcze nie kupiłam niczego naprawdę jesiennego i myślę, że w tym roku starczy tylko na buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia. wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, widać, że to jeszcze lato ehh ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że miałaś okazję zrobić taką późno letnią stylizację. Uwielbiam takie spódnice i jeansówki :) Super, jak zwykle zresztą!

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja :)

    no ja swoją szafę przekopałam dokładnie jakiś tydzień temu i powyciągałam na wierzch cieplejsze rzeczy ;]

    _____________

    http://mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia, zazdroszczę fotografa, ach, jak ja marzę o dobrej sesji, ostatnio nie mam na nic czasu, jak robię zdjęcia to na szybko, byleby były, to straszne! ;/
    Uwielbiam kombinacje jesiennych butów ze spódnicami.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna stylizacja!!! bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna kolorystyka zdjeć i stoju, pięknie się to wszystko zgrało;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz:) Nic więcej nie wymyśle:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kurtka i kozak kozakiiiiiiii !
    :)
    pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest moim faworytem. Jednak całość też wygląda świetnie. Super zestawienie. Proste, bez żadnych zawirowań, ale zachwyca. Zazdroszczę tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw i te zdjęcia takie nastrojowe:) nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, slicznie wygladasz! Kozaki super wyglądają w połączeniu z tą letnią górą, a kurtka równoważy tą "ciężkość" kozaków ;) No i fantastyczne zdjecia, w szczegolnosci to ze sloncem w tyle :) Bardzo ladna, klimatyczna kolorystyka ;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz - nie mogę się napatrzeć !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty i sukienka wymiatają:)) Bardzo mi się podoba:) Tak kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały zestaw jest niesamowity! Trochę słońca w te ponure, jesienne dni! Bardzo lubię Twoje stylizacje!

    Dobrej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool style,I really love your skirt and bag!Great camera!xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje zdjęcia są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia z klimatem. Jestem zdecydowanie na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny prosty, skromny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się twój dzisiejszy set :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przede wszystkim piękne zdjęcia :) miło popatrzeć na ładną dziewczynę w cudnej stylizacji :) podoba mi się połączenie lekkiej sukienki i cięższych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. such a lovely outfit. you look great!


    come visit me!
    www.stylemailbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna spódniczka, w ogóle cały strój niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia, świetny set :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi sie połączenie sukienek, spódnic z wysokimi cholewkami") pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, buty przepiękne:-) pozdrawiam Cię serdecznie /marta

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój D. robi niezłe zdjecia ;) i zestaw też jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiekne zdjęcia, świetna kurtka jeansowa!

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zwykle wyglądasz uroczo ;) buty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  37. boskie zdjecia

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. These photos are perfection, I adore your jacket <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolorystyka zdjęć przepiękna. Spódnica i torba mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham takie romantyczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo podoba mi się ta stylizacja i klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  43. AMAZING SKIRT! LOVE THESE PHOTOS... SUCH BEAUTIFUL COLOURS!

    AND I LOVE THE SUNSET!

    xo zebra and meerkat

    OdpowiedzUsuń
  44. jak patrzę na deszcz za oknem, to aż nie dowierzam w te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piekne zdjęcia jak zawsz i fajna torba i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja :)
    __________________________________________________

    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne połączenie kurtki i spódniczki :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  49. zdjęcia są przecudowne,mają klimat;) a stylizacja jak zawsze piękna:*

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...