sobota, 22 października 2011

Jesienne Kreacje- KONKURS !!!

Już zaczynam ładować baterie i powoli oswajam się  z myślą, że lada chwila zrobi się szaro, buro i ponuro. Mam zamiar nosić się mega kolorowo tej jesieni, oj tak zdecydowanie stawiam na kolory.
Dziś prezentuję Wam kolorowy beret i pomarańczową tunikę ze style.allegro.pl.btw.

  MAM DLA WAS KONKURS!!!! 
 
Co trzeba zrobić aby zdobyć nagrody? 
Zadanie jest proste! 
STWÓRZ JESIENNĄ KREACJĘ i zdobądź jesienne zestawy ufundowane przez:
Konkursowe prace przesyłajcie na:
justherfashion@op.pl z dopiskiem JESIENNE KREACJE

Konkurs trwa do 30 października !

FOTO: Mój D.
płaszcz- SELAVIfashion
tunika- Alex_Fashion
beret-Szaleo_pl
komin-Szleo_pl
torba-NY
spodnie-H&M
buty-H&M
okulary-Ray Ban (www.szkla.com)

48 komentarzy:

  1. bosko, zakochałam się :) a beret to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolorki i bardzo Ci pasuja :) Bardzo udany look :) Przesliczny beret- tez taki chce! :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona połączeniem tej czerwieni z jasnym płaszczykiem. Dodatkowo torba i buty również wpadły w mój gust.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesienna kreacja ma być uwieczniona na zdjęciu czy może być kolażem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Berecik jest przesłodki;)pozdrawiam aaa ja też mam zamiar tej jesień troszkę pobawić się kolorami ale zobaczymy co to wyjdzie w praniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywny zestaw! Botki, torebka i oczywiście czapka wpadły mi w oko = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor zawsze jest na tak! Torebka i beret- bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że okres szaro, buro i ponuro nieco sie odwlecze. Masz chyba najładniejszy płaszcz ze wszystkich, jakie były prezentowane na blogach. Torebka też mi strasznie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholernie fajnie wygladasz! Idealnie dobrane dodatki.. wszystko razem super pasuje :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz:) torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny beret, jak i caly set :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this look! its very cozy! very easy and comfy!

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! fajnie ożywiony czerwonymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torba i bardzo pasuje do czapki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny zestaw! super! a ta czapa dopełnia całości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beret jest fantastyczny. Takie kolorowe dodatki sprawiają, że nawet jesienna, deszczowa pogoda nie jest nam zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do nowej zabawy :) Szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zesatw :) kolory świetnie dobrane!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, cudnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne połączenie kolorów, wyglądasz świetnie
    a beret to istne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. stylizacja jest piękna i kolorowa -to lubię !!!

    nawet bardzo


    xxx

    http://fashion-ata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. so cute outfit! love the boots! woooww.. stunning:)

    love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw ! jestem fanką Twojego lekkiego, niewymuszonego stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wowowowow, i love that you mixed so many colours in one outfit! it loks amazing!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz cudownie, wszystko tak świetnie kolorystycznie do siebie pasuje, śliczna torebka czepka, mogłabym chyba całość wymienić ale to bez sensu :)

    Ps. Twoje loki są cudowne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesienna kreacja może być kolażem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. WoW ! Cudowny zestaw, wszystko perfekto...mistrzuniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. PODOBA MI SIĘ I TO BARDZO A TORBĘ BYM CHĘTNIE WIDZIAŁA W SWOJEJ SZAFIE:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się, tak kolorowo i optymistycznie ;)
    Czy mogłabyś zdradzić mi w jaki sposób układasz włosy i jakich kosmetyków używasz żeby utrwalić fryzurę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. ale wszystko pieknie razem zgrałas!!!! chce tak umiec!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też postanowiłam nosić sie kolorowo tej jesieni;D

    OdpowiedzUsuń
  32. O Boże! Wyglądasz tutaj świetnie. Może to dlatego, że w ostatnim czasie strasznie podoba mi się malinowy kolor. Śliczna czapa ;) Moim zdaniem jeden z twoich lepszych zestawów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie, fajny blog, dodaję do obserw. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A można wysłac kilka zestawów ??

    XXX

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybaczcie, ale nie ma się czym zachwycać - dzisiaj taki look jest bardzo popularny... a ciuchy?? Ogólnodostępne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy można sie spodziewać wyników konkursu?:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...