czwartek, 27 października 2011

I Want It All

Ostatnio zauważyłam, że jakieś 45% w mojej szafie to odcienie ,,brązopodobne''. 
Upodobałam sobie ten kolor kilka sezonów temu i nie zanosi się na większe zmiany...
Ruda ramoneska to mój MUST HAVE, dziś wersja ,,lajtowa'' z t-shirtem i jeansami ale mam jeszcze kilka propozycji, które lada chwila pojawią się na blogu.

ps PRZYPOMINAM,  ŻE TRWA KONKURS NA JESIENNĄ KREACJĘ-MACIE CZAS DO 30.10.2011 -->Więcej informacji tutaj !




 FOTO:Mój D.
kurtka-H&M
t-shirt-SH
spodnie-Gina Tricot SH
okulary-Ray Ban szkla.com
beret-SH
torba-Reserved

58 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja , i bardzo podbają i się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czadowe butki :) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, choć ja takich butków bym nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit:) jakim aparatem i obiektywem masz robione zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się kurtka! świetny krój i kolor!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! bardzo podoba mi się ta ruda kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, a szczególnie to pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) najbardziej podoba mi się kurtka,ale chyba nie jest kupowana w tym sezonie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka jest genialna)Jak zawsze rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja. piękny kolor kurtki i koturny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ramoneska jest cudowna! wygląda super w połączeniu z panterkowymi koturnami. Poza tym świetne miejsce na zdjęcia-idealnie współgra z tym zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra! Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba. A zestaw całościowo jest super :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja!! ukradnę Ci ramoneskę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG you are so stylish1! Love your shoes and jacket! I'm a new follower!!!
    Come follow my blog darling! xx
    http://cecylia.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie stylizacje:)
    kurtka jest prześliczna!
    ps. jak byś kiedyś chciała sprzedać to napisz do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. UWIELBIAM TWOJE ZESTAWY KOCHANIUTKA:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz! kurteczka jest absolutnie boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ramoneska rewelka ! zdjęcia cudowne ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość świetnie się prezentuje. Ale ramoneskę, buty i czapkę chętnie bym widziała i u siebie w szafie :)
    Zapraszam do mnie
    http://hugepassionforfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna kurtka. Świetnie się prezentujesz w tym outficie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I just loovoe your blog ;)
    You look amazing :D
    I like your shoes :DD

    I'm new here so please check my blog, http://lestyledefille.blogspot.com/ :))

    xoxo, P. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. cześć świetny blog :) piękne fotki jakim aparatem robisz zdjęcia???

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny outfit;) jakim aparatem i obiektywem są robione zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny zestaw, idealnie prezentuje się na tle :)
    Brava dla fotografa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. kurteczkę to masz cudowna :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. aaajajaj kurtka jest świetna!<3

    Zapraszam do mnie akurat news:P
    http://movesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny outfit! :) genialne połączenie butów i ramoneski. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buty, w ogóle cała stylizacja. I genialny plener ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wierzę, że znalazłaś takie spodnie w sh, albo taki sh w którym są takie spodnie. Ja szukam idealnie dopasowanych i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia!!! :) Buty, torba i kurtka reweeelacja, całość ma klimat, naprawdę mi się podoba.:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze zdjęcia jest piękne.
    Bardzo ładna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz genialnie :)
    dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  34. super koturny!
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. fotki sa boskie! wygladasz genialnie! i ta kurtka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. I´m in love with your Shoes!!!!! <3

    Kisses
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bym tu widziala takie militarne buciorki;) Ale slicznie jest tak czy siaak;);)

    OdpowiedzUsuń
  38. przejrzałam większość bloga i jestem zachwycona. masz styl, klasę i wdzięk, na pewno będę częściej zaglądać, pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I AM A NEW FASHION BLOGGER FROM INDONESIA, LIVING IN SINGAPORE.
    I LOVE YOUR BLOG,AND YOU AS WELL ! ! I AM NOW FOLLOWING YOUR BLOG,YOU CAN CHECK IT!! IT WOULD BE AN HONOR IF YOU FOLLOW MY BLOG BACK:

    seekthesleek.blogspot.com
    if you follow my blog:
    - I WILL BE ACTIVE ON COMMENTING YOUR POSTS
    - I WILL RECOMMEND YOUR POSTS TO GOOGLE
    - I WILL SHARE YOUR POSTS TO MY TWITTER : @TIODANG
    PLEASE LET ME KNOW YOUR TWITTER ACCOUNT, SO I CAN MENTION YOU IF I SHARE YOUR POST TO MY TWITTER,
    AND FEEL FREE TO MENTION ME IF YOU WANT ME TO READ YOUR LATEST POST & LEAVE A COMMENT.
    LIST ME ON TWITTER , SO I WILL KNOW U'RE MY FOLLOWER
    -YOU CAN ADD ME ON FACEBOOK IF U WANT, I WILL ALWAYS CONFIRM MY FOLLOWERS

    (PLEASE TELL ME IF IT SAYS THAT I HAVENT FOLLOW YOUR BLOG, SOMETHING IS WRONG WITH MY BLOG RECENTLY, BUT IF IT'S FIXED, I WILL FOLLOW U AS SOON AS POSSIBLE)

    OdpowiedzUsuń
  40. buty świetne, zresztą cała stylizacja mi się strasznie podoba:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne koturny! I w ogóle fajnie się ogląda Twoje zdjęcia:) pozdrawiam hanusiaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. oszalałam <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...