wtorek, 25 października 2011

In The Name Of Love

Pisałam już o motywach przewodnich w mojej szafie tej jesieni- wzór i kolor!
Tak się złożyło, że owe ponczo łączy w sobie dwa te elementy...
Etniczne wzory zawsze kojarzyły mi się z jesienią, w sumie nie wiem dlaczego?! Ale powiedzcie same, że idealnie współgra z panującą na dworze aurą !
<3

ps PRZYPOMINAM O KONKURSIE NA JESIENNĄ KREACJĘ <--szczegóły tutaj!!

FOTO: Mój D.

kapelusz- iloko.pl
ponczo-H&M
spodnie-H&M
biżuteria-H&M
torba-H&M
buty- papilion.pl

44 komentarze:

  1. Piękne kolory! Szczególnie podoba mi się kolor spodni ;)


    P.S Jak zawsze świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buu u mnie nie ma tego poncho:( A jest takie swietne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. love your sunnies! so chic

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wkomponowałaś się w jesienny krajobraz tą cudną stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. extra - uwielbiam poncha w każdej postaci ;D minusem jest to że ciężko założyć na nie płaszcz, a wa samym to tak zimno chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj współgrają i to bardzo dobrze! Wyglądasz kapitalnie ;) ja zakochałam się w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie i optymistycznie ;) u mnie pogoda jednak zmusza do zarzucenia kurtki i rękawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love h&m za prostotę, a jakże wyrafinowaną :)

    jesiennie tu dziś u Ciebie

    xxx

    fashion-ata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne ponczo i do tego bardzo fajnie zestawione

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesienna stylizacja :) Super ponczo i bardzo Ci pasuje ten kapelutek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, do twarzy Ci w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz wspaniale, ale połączenie tego poncha z bordowymi rurkami i tymi butami z papiliona(u?) to już wyświechtany zestaw. uwielbiam Twoje zdjęcia, Twój Mężczyzna ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ponczo jest fantastyczne, cały zestaw genialny! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, a ty wyglądasz rewelacyjnie! masz świetny styl, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja kocham azteckie wzory, to ponczo jest boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja. Rzeczywiście bardzo wpasowuje się w jesień. Ponczo jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  17. choruję na takie ponczo jest cudowne!!!!
    super set!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz kolejny: uwielbiam! ponczo jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Cię w takich kolorach :) sama rzadko je wybieram (wyglądam koszmarnie ;p ), ale patrząc na czyjeś sety jestem zakochana :D ponczo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne połączenie, a poncho fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. ponczo piękne :)
    i kapelusik do twarzy Ci w nim :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana!! jej jakie zabójcze ponczo! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ponczo strasznie mi się podoba, ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne jesienne kolory! wszystko razem jak i z osobna bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. foty się niestety nie ładują:(( czy tylko u mnie? /pozdrawiam m

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaa ! Cudownie :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog:)
    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania 2 vouchery o wartości 100 złotych każdy na zabiegi kosmetyczne!:)
    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-bona-dea.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ponczo jest boskie!!!<3 Nie przekonują mnie jedynie te buty...:)Ogólnie wyglądasz bosko;) Uwielbiam kolorową jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie wygladaja zlote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. aleeeeeeeeee mega ponczo ranyyyyy !!!
    wow nic z sh ! :O
    i torba mniam świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam poncha w takie wzory :) Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wykonana sesja zdjęciowa, brawa dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna kolorystyka!:)
    ślicznie wyglądasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie i kapelusz super!
    ja nie przepadam za takimi wzorami,ale na tobie świetnie wygląda to poncho:)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjnie dobrana kolorystyka, jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, po prostu wow, jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny jest ten zestaw!! Idealny wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...